Gå til innhold

Ingen symptomer...

Anbefalte innlegg

Fra litt kvalme og litt stikkinger så føler jeg meg nå helt som før. Puppene er større, men ikke spesielt ømme, har ikke kjent mye stikkinger den siste uka, er muligens litt trøttere, men har sovet litt dårlig de siste nettene så kan være det. Hadde ikke mange plager sist heller, men kjente nå litt mer mener jeg å huske :) flere som har nesten symptomfrie svangerskap?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143887202-ingen-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt er dere på vei? Jeg er 8+2 i følge UL. Jeg har også lite symptomer, er litt kvalm og matfokusert bare :) Jeg hadde mye stikninger og ømme pupper inntil uke 7, men etter det roet det seg. Tror ikke det har så mye å si jeg da, har lest at mange får mindre symptomer i perioder uten at det har noe å si.

Vi får bare være glad for at vi er i relativt fin form. I følge min samboer er han ikke i tvil om at jeg er gravid og at alt er bra. Han nevnte noe om et "litt" ustabilt humør i samme setning ;)

He he, jeg er en engel jeg i forhold til når jeg har pms, så der legger ikke min samboer merke til noe ;) annet enn at når jeg lurte på om jeg var gravid, så mente han at det var det nok ingen tvil om, siden humøret mitt hadde vært veldig bra :P

Jeg er veldg glad for at formen er fin, er så mye lettere å skjule graviditeten også da:) jeg er forresten 5+4. Hadde selvsagt vært litt "godt" med de få symptomene jeg har hatt, men det kommer vel, som du sier, noen tilbake i perioder.

Hei dere, jeg er kun 5 uker på vei, dvs skulle hatt mensen for en uke siden. Krysser alt jeg har jeg nå fremover.

Må si at jeg adde ingen særlige symptomer sistgang, men denne gangen har det gått så lett at jeg v et ikke helt hva jeg skal tro.

I uke 5 hadde jeg også veldig lite symptomer, det mest bemerkelsverdige var at jeg drømte og drømte, masse rare drømmer om et totalt kaos. Jeg sov også veldig dårlig, og hadde veldig oppblåst mage. Men, bortsett fra det merket jeg ingenting.

Men, vi har jo faktisk liv inne i magen - helt fantastisk <3

Annonse

Jeg hadde helt glemt at jeg faktisk drømmer mye :) og søvnen er litt urolig - så der er det nå et slags symptom. Ellers har jeg begynt å kjenne litt på at jeg er sliten om dagen, så da er det vel noen symptomer der, he he. Skulle bare ønske jeg hadde litt fri i jula så jeg hadde fått slappet av litt, men dengang ei ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...