Gå til innhold

Jeg er svigerdatter fra helvete jeg!

Anbefalte innlegg

Svigermor ringte i dag og sa hun hadde kjøpt vippestol i JULEGAVE til ungen som ikke er født enda. Så spør hun; har dere det? jeg svarte Ja, det har vi. Så sa hun, uff da må jeg bare bytte den inn i gjen da.. ja, du må nok det.

KUNNE HUN IKKE SPURT FØR HUN KJØPTE DEN OM VI HADDE EN DA?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143887164-jeg-er-svigerdatter-fra-helvete-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, ikke alltid så lett! Min svigermor er helt suveren, men ville kjøpe vogn til babyen. Jeg har ett barn fra tidlege og har en helt fin OTH vogn som selvsagt kan brukes på nytt - det hadde hun absolutt ikke tenkt på :) Vi trenger vippestol derimot! :)

Hun mente det bare vel :)

Det er da ikke normalt å kjøpe julegave til en som ikke er født enda? Men samme hva man kaller det egentlig, det er et bidrag til babyutstyr fra besteforeldrene.

Hun kunne spurt på forhånd, men hvis hun bytter den selv har du vel ikke så mye å klage over.

Annonse

Rart (men koselig) å kjøpe julegave til en unge som ikke er født enda..

Om du irriterer deg fordi hun kjøpte noe til dere uten å spørre på forhånd - ja da er du en liten svigerdatter fra helvete.

Men du er ikke det fordi du sa fra at dere allerede hadde en fra før..

For øvrig hadde vi to vippestoler til vær første; en på badet og en oppe i stuen.. Veldig praktisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...