Gå til innhold

27 dager igjen til jeg får møte babyen min :)

Anbefalte innlegg

Har fått innvilga ks og jeg kan telle ned dager...

Hatt vanvittige bekkenløsningsmerter siden juni, går nå på krykker- mye kramper om natta osv osv.

Så har fått innvilga ks for å korte ned tida med noen uker (eller endel uker hvis jeg hadde gått over tida..).

Hurra!

Fortsetter under...

Så spennende! Har hørt så mye for og imot dette med ks i forhold til bekkenløsning, er veldig spent på hvordan det går for min egen del når den tid kommer. Kan jeg spørre om det var noe du selv ønsket eller om det var jordmor eller noen andre som hadde ideen? Og hvis du selv to initiativet, hvordan ble detmødt av helsepersonellet?

Jeg hadde veldig bekkenløsning sist og, da endte det i hastesnitt. Jeg var i fødsel, rier osv osv men så ble plutselig avgjørelsen tatt.

Gikk helt fint ift. bekkenet.

Dagen etter hadde jeg ingen bekkensmerter :o

Det er noe jeg husker veldig godt....gikk bortover korridoren på barselavd. uten å ha vondt. Fantastisk!

Ønsket ks selv nå ja, mye pga for å korte ned ukene med de utrolige smertene jeg har hatt så lenge, litt fordi jeg er redd denne fødsel og skal ende med igangsetting 2 dager, rier 12 timer så hastesnitt (selvom ingen fødsel er like, men minnene fra sist er jo sterke...)

Jeg ble møtt av en kvinnelig lege, som først forklarte om hvorfor vaginal fødsel er det beste og alle farer og komplikasjoner ved ks.

Dette er vel noe de er nødt til å informere om.

Da hu var ferdig, sa hu bare at hu så på hele meg at jeg var veldig sliten nå (godt å bli trodd) og at jeg selvfølgelig fikk time til ks hvis dette var noe jeg ønska.

Er du langt på vei? Ønsker du ks?

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...