Le83 Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Til dere litt mer erfarne ;-) Jeg er førstegangsfødende i uke 32, og har ikke kjent noe til disse berømte kynnerene. Tror jeg....! Men de siste dagene har jeg merket at når jeg har gått litt, eller styrt litt med husarbeid, så får jeg noen små stikninger helt nederst i livmoren. Men jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen at hele livmoren strammer seg og blir hard som en ball... Er dette en "mild" form for kynnere jeg er begynt å kjenne? Eller er det bare vanlige bekkensmerter?
brutussa Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 førstegangs her også, 36+6 idag. har fortsatt ikke kjent noe til kynnerne alle snakker om. men ut fra hva jeg har klart å lese meg til så er det ikke helt uvanlig at førstegangs ikke merker noe til de..
Nrfirepåvei Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Hei, stikking nederst i livmoren høres for meg til å være livmoren som strekker seg og ikke kynnere.
Le83 Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2011 Takk for svar :-) Er vel bare å innfinne seg med at det skal vokse og stikke og strekke en godt stund til ;-)
Petuniamor Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 tror ikke det er sånn at alle merker noe til kynnere. jeg merket ingen første gang, men har hatt mange og vonde siden tidlig i svangerskapet denne gangen. Bare nyt fraværet av dem..
mangolin™ღ♂ Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Kynnere er ikke vonde, magen blir plutselig hard og stram, du kan kjenne at hele innsiden strammer seg et øyeblikk og så er det over. Det er en kynner. Det du kjenner er sikkert at livmoren strekker seg. Jeg har termin i morgen og ar mye kynnere nå, siste 2 ukene har jeg hatt mye så det kommer sikkert senere, når du begynner å nærme deg
Dragonfly81 Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Jeg kjenner mine kynnere godt fra ca 13 uker! Har en venninne som aldri har hatt/kjent en eneste kynner i løpet av tre svangerskap. Alle er forskjellige :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå