Gå til innhold

Noen med Phil and Teds erfaring?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det er noen her som har erfaring med P&T ??

Har to barn på 9mnd og 2 1/2 år, og syns desse vognene ser så smarte og praktiske ut (ikke vibe modellen, men den vanlige). Lurer litt på hvordan den er og kjøre.. Selv er jeg normal høy, og tenker litt på dette med styret som sikkert må være litt opp og hvordan det er og gå bak vognen når søskensetet er festet bak?? Blir det sånn at man dunker borti setet liksom?

Kunne tenkt meg en sånn liten og greit vogn for 2 unger, for tar mye buss og da er det ikke så greit med en bred søskenvogn (har prøvd så vet hva jeg snakker om), også tar jo denne P&T liten plass sammenlagt når vi har den med i bil osv, måtte vært genialt på ferier i stedenfor en stor søskenvogn..

Håper noen har litt erfaring med denne vognen!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143886055-noen-med-phil-and-teds-erfaring/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den er grei så lenge begge ungene er våkne, men det stopper seg selv når begge/en av de sovner.. Hovedsetet kan ikke legges alt for langt bakover når søskensetet er bak (men nok til at de får sove) og søskensetet bak er såpass kort i ryggen at et barn over seks måneder enten har hodet hvilende i bøylen bak hodet, eler over, hvilestillingen på søskensetet er altså ubrukelig. På vinteren kan jeg nesten garaantere grinende , forbanna unger som skal "trees" nedi søskensetet, det blir trangt! Sorry, men som du skjønner , var jeg ikke spesielt fornøyd med den vogna ;-)

Bra du er ærlig :) Vet ikke om andre tilsvarende vogner?? Som kan kjøpes brukt og billig? Kan ikke ha en sånn dobbelvogn som går i bredden, og heller ikke tandemvogn grunnet mye frem og tilbake med buss.. Har pr idag bare en vanlig simovogn og 2åringen gående ved siden, ikke alltid det letteste..

• 1 måned senere...

Jeg er veldig fornøyd med min p&t vogn. Kjøpte brukt på finn, siden jeg ikke ville bruke så mye penger på ny vogn. Nå er mine gutter 6mnd og 26 mnd. Jeg syns

Den er god å trille, ikke noe problem å gå bak selv om d sitter en "nedi dompa". Er ikke veldig mye vi har brukt den, da storebror er i barnehagen på dagtid. Men syns den er god også som sportsvogn til et barn da.

Eneste problemet er hvis begge skal sove samtidig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...