Gå til innhold

Hermine, Stella eller Pia?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dattra mi heter Stella. Da vi valgte det verken kjente jeg eller visste jeg om noen som het det. Plutselig var det MGP-Stella og to andre jeg kjenner som valgte Stella. Jeg synes det selvfølgelig er et fint navn, men det begynner å bli veldig populært tror jeg.

Hermine, uten tvil!!! Det er et nydelig navn! Det er sterkt, vakkert, yndig men samtidig tøft :-) Kunne fint brukt det selv!

Stella er også fint, men kunne ikke valgt det selv.

Pia synes jeg er et veldig intetsigende og kjedelig navn! Ikke særlig fint. Synes ikke det har noe særpreg over seg i det hele tatt.

Heia Hermine!!! :-)

Annonse

Uten tvil - Hermine :)

Utrolig nydelig navn med god klang og ser for meg en snuppe med tæl! Hadde ikke brydd med om Harry Potter assosiasjonen - det er jo svært mange navn som er hentet fra litteraturen uansett. Når det er sagt så er det jo heller ingen jente det er dumt å dele navn med - hun er jo fantastisk :D

Stella er vakkert, men ikke i samme liga som Hermine. Pia blir anonymt i dette selskapet, men søtt i seg selv.

Hermine er helt klart finest! Det er et flott realt og fint navn! :) Hadde ikke brydd meg om at det er brukt i Harry Potter, uansett er jo det en karakter det er flott å dele navn med. Det er også et navn som ble brukt i Norge i gamle dager! Med andre ord er Hermine et flott historisk navn. :) Jeg møtte en liten Hermine på fem år for ikke lenge siden, og hun var nydelig. Og det er den eneste jeg vet om med det navnet.

Pia er kjedelig, og som anndre sa passer det best i dobbeltnavn. Stella liker jeg ikke i det hele tatt! Synes ikke det er noe fint! Dessuten begynner det av en eller annen grunn å bli veldig populært, så det er jo også en grunn til å styre unna Stella.

Nei, om du har en sønn som heter Oliver kan ikke datteren hete Olivia. Det blir for likt. Dessuten er Olivia veldig poppis!

Heia Hermine. :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...