Lykkeregn Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Er i uke 7 og kjemperedd for en spontanabort. Hadde en spontanabort før jeg ble gravid første gang for 10 år siden, og er veldig redd for at det skal skje igjen. Har lyst til å fortelle hele verden at jeg er gravid, men tørr ikke siden det er så tidlig enda. Synes egentlig jula blir litt slitsom i år fordi jeg venter bare på å komme til slutten av januar, da kan jeg liksom føle meg litt mere trygg. Er det andre som har det sånn ?
Maizen Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har det slik, hadde en sa rett før jeg ble gravid, og klarer ikke glede meg over graviditeten i det hele, jeg prøver, men er livredd! Klarer ikke se for meg at det skal gå bra, er bare bekymret hele tiden... Men nå skal jeg på ul i neste uke, er mellom 6 og 8uker nå tror jeg, legen sa ca 8, men litt vanskelig da jeg ikke hadde mensen etter sa`en, så håper av hele mitt hjerte at det skal gå bra med den lille, og at spiren vokser seg stor og sterk til termin! Og sannsynligvis bekymrer vi oss helt uten grunn, men jeg forstår veldig godt hvordan du har det! Men skal nok se at det kommer til å gå helt fint med begges spirer =) Klem og masse lykke til!
Lykkeregn Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2011 Ja, er det noe vi kan så er det å bekymre seg. Har du fortalt til "verden" at du er gravid ? Eller venter du til uke 12 ? Bare nyskjerrig, jeg vil jo så veldig fortelle det, men orker ikke medlidenheten hvis det går galt. Lykke til du også, vi bekymrer oss nok litt for mye....tror jeg.
Maizen Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Er en del som vet det, begges forelde og de nærmeste venner. Jeg vile egentlig ikke fortelle det til noen så tidlig av samme grunn som deg, men 1 ble til 2 osv. Så nå får jammen spiren bare klamre seg fast, for nå gleder besteforeldre seg, hehe Helt sant det, skal bli godt å få sett et lite bankende hjerte på ul =) For det kommer vi nok til å gjøre begge skal du se
Sunnybeach4gull :) Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Skjønne sååå godt det å gå å bekymre sæ Har habituell abort og har mista svært mange ganga i Sa + E.xu og MA. Hær e sjansen for å miste svært høy. Men prøve nu å ikke tenke på det, da hadde man blitt tullerusk. Dagan snegle sæ avgårde, men æ e så heldig å har fått vært på 2 ul allerede, så æ vet at den lille har det fint og leve Hær vet "alle" det, en ting e at æ e dårlig form, men som 3 gangs med 3 relativt tette e magen allerede begynnt å poppe ut Dessuten vet de fleste at vi har mista mange, så vil bare være greit om folk vet koffer æ evnt må på sykehuset for utskrapning osv. Men e mest familie og nære vænna da som vet, har ikke skrevet det FB for å si det sånn Lykke til, slapp av og prøv å kose dæ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå