Gå til innhold

Gravid eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Jeg er ny her... Jeg fikk siste mensen 13 eller 14. november og regner med jeg hadde EL ca 28. november... Hadde samleie med samboern min hver dag denne perioden tom 1. desember da han reiste vekk. Har den siste uken hatt utrolig vondt i brystene (og de har vokst litt). Pleier normalt å ha litt vondt i brystene kvelden før jeg får mensen, men den har da ikke dukket opp ennå... Har ikke vært i form di siste 1 - 2 ukene heller... Har tatt to Clearbluetester Tirsdag ettermiddag og torsdag formiddag, men begge har vært negativ... Kan jeg fremdeles være gravid eller er det lite sansynlig siden jeg ikke har fått positiv test?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sier jo du kan teste når du forventer mens så vis du er i de dagene ville jeg ha sjekket.

Kan også være en mulighet vis du tror du er gravid å få time hos legen å ta enn blodprøve de testene oppdager de mye tidligere enn gravitestene :)

Så lege eller gravitest :D

Skrevet

Er ikke helt sikker på hvor lang min syklus er men tror den er ca 28-30dager så regnet med å få mensen ca på tirsdag 13.des... Har aldri vært så øm i brystene så lenge, foruten da jeg begynte på ppiller for 3-4 år siden... Generelt er jeg litt kvalm og sliten også... har ikke maktet å trene de 2 siste ukene... :S

Skrevet

Men vis ikke testen slår ut nå ville jeg tatt kontakt med legen.

Men jeg vet at vis enn håper ekstremt på å bli gravid som meg selv får jeg ofte falske syntomer. Det er helt normalt for oss som vil blo gravide.. Så ja men sjekk med legen din!

Prøvde ikke være frekk når jeg skrev dette men eg har oppleft dette sjøl.. Så ja

Håper på det beste for deg værtfall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...