Gå til innhold

UL i dag - endelig min tur :)

Anbefalte innlegg

Endelig er ultralyden overstått. Var veldig spent og litt nervøs for om alt var bra med den lille - og det var det!! Og selvfølgelig var vi, som de fleste andre, veldig spent på kjønn. Vi har 2 gutter fra før, og jeg har sagt til meg selv at jeg ikke skulle bli skuffa på noen måte om det var en gutt til og at jeg skulle bli kjempeglad uansett bare alt var ok.

Da jordmor sa at hun hadde sett kjønnet tydelig og lurte på om vi ville vite det sa jeg selvfølgelig ja. Og da hun sa at vi ventet en liten jente så begynte tårene å renne. Det er lit tabu dette med å ønske seg et bestemt kjønn, og jeg hadde aldri i verden kommet til og sagt på forhånd at jeg ønsket meg jente. Jeg hadde heller aldri kommet til og fortalt noen at "søren, det ble en gutt til." Ja, kanskje jeg hadde følt det sånn selv - for tanker kan man ikke styre, men jeg vet at skuffelsen hadde gått over i glede ganske fort - kanskje allerede i løpet av noen minutter. Og jeg vet at når gutten hadde kommet så hadde jeg elsket han fra første sekund - akkurat som de to andre godguttene mine.

Men nå må jeg innrømme at jeg sitter i lykkerus etter å ha fått beskjed om at jeg skal få datteren som jeg ønsket meg så veldig :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143885285-ul-i-dag-endelig-min-tur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...