Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Del Skrevet 16. desember 2011 aldri vært så langt nede som jeg var i slutten av svangerskapet med ekstremt sv.kvalme. skulle ønske noen hadde sagt til meg hvor mye kondis å muskulatur var mistet etter å ligge hele svangerskapet, hvor dårlig man taklet lyder selv etter kvalmen var godt over.var et slit selv etterpå. nei, stakkars dere som har det sånn. var verdt det da,men gud å jeg voktet han som gull da jeg ikke skulle ha sånn tortur til ingen nytte. aldri igjen. leger å jordmødre å alle gir idiotiske råd, ikke hør på andre uten at de har hatt det slik sjøl. de skjønner det ikke. å det er flere av oss med samme erfaring som oss. nå snart 3 år klarer jeg meg greit, nei aldri igjen. husk det går over selv om hver dag virker som ei uke.9 mnd virker som 50 år. men det er 9 mnd av livet ditt. husk det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143884560-husker-for-tre-%C3%A5r-siden-som-det-var-ig%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå