Gå til innhold

Er det noen "gamle" her som har vært til genetisk samtale...?

Anbefalte innlegg

Vi har fått innkallelse til dette neste uke. Og grunnen er at jeg er nesten 38 når jeg skal føde. Lurer bare på om det er noen andre som har vært gjennom det samme, og innebærer det en ul i denne samtalen også? Det står i brevet at den varer ca 1 time, så jeg håper inderlig de tar en ul også. For jeg er en smule bekymret siden vi måtte avbryte forrige sv.sk i uke 19, pga en stor hjertefeil :( Vi fikk beskjed om at dette ikke kunne skje igjen, så jeg håper jeg det. Men er jo redd forde.....

Vi har vært gjennom x antall ivf, så det å lage barn for oss er lissom ikke bare bare heller....

Fortsetter under...

Jeg fyller 38 før jeg føder, men har ikke hørt noe om noen samtale. IVF her også og skal på UL når jeg er ca 8 uker. Er det sykehuset du har vært til behandling som du skal på samtale, eller der du bor? Jeg er på Riksen...

Heisann camosilla. Jeg har tatt ivf privat hos Hausken. Bor i stavanger. Har vært hos gynn her (7 uker) og det var han som henviste meg til sykehset for genetisk samtale. Jeg forsto jeg fikk det, siden jeg fyller 38 rett etter fødselen.

Får bare vente å se hva de sier da :-)

Gjest sandyBay1

Jeg var på Ullevål ang den samtalen, og fikk UL på Riksen i ca uke 13.

De tar også bl.prøve vedr den samtalen og til slutt så sammenlikner de svarene fra UL og bl.prøver- samt mors alder og vaner (mhy røky- vekt m.m)

Jeg fikk kjempe gode score på Riksen og slappet av etter UL :)

Er forresten 39 år og i uke 25 nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...