Gå til innhold

Uke 33 og baby ligger i skråleie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Var på kontroll i går og fikk vite at jenten min ligger i skråleie. Noen som har hatt det på samme måte og at babyen har snudd seg riktig vei til termin?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥
Skrevet

I mitt forrige svangerskap lå barnet i hodeleie frem til uke 32. Deretter varierte hun mellom sete, skrå og tverrleie.

Hun snudde seg dessverre ikke, og ble liggende i tverrleie. Måtte derfor ta ks noen dager før termin.

Lykke til, du har fortsatt noen uker på deg så håper hun snur seg igjen!

Skrevet

Var på kontroll i uke 32, da lå gutten min i skråleie, var så på kontroll i uke 36, da hadde han snudd seg ned og festet hodet godt i bekkenet :-)

Skrevet

Prinsen min lå i hode i uke 32, snudde seg i sete i uke 36, og varierte deretter med sete og tverr, før han snudde seg tilbake i hode nå i uke 39! Hver gang han snudde seg sier leger og JM at nå blir han nok sånn... Har vært noen spennende uker med andre ord!

Jeg fikk anbefalt noen øvelser ( henge på alle fire, knekk i albuene, minst tre ggr for dagen), vet ikke om de gjorde noen forskjell, men nå ligger han med hodet ned i hvertfall! Bank i bordet! Da får jeg føde på det nærmeste sykehuset :-)

Krysser fingre for at din finner rett vei ut ;-)

Skrevet

min lå i seteleie til uke nr 38, så snudde den seg :) dette er nr fire, de andre tre lå med hode ned mye tidligere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...