2 prinsesser <3<3 Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Hei. Var på kontroll i går og fikk vite at jenten min ligger i skråleie. Noen som har hatt det på samme måte og at babyen har snudd seg riktig vei til termin?
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 I mitt forrige svangerskap lå barnet i hodeleie frem til uke 32. Deretter varierte hun mellom sete, skrå og tverrleie. Hun snudde seg dessverre ikke, og ble liggende i tverrleie. Måtte derfor ta ks noen dager før termin. Lykke til, du har fortsatt noen uker på deg så håper hun snur seg igjen!
HeltAnonym Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Var på kontroll i uke 32, da lå gutten min i skråleie, var så på kontroll i uke 36, da hadde han snudd seg ned og festet hodet godt i bekkenet :-)
Hedda2011 Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Prinsen min lå i hode i uke 32, snudde seg i sete i uke 36, og varierte deretter med sete og tverr, før han snudde seg tilbake i hode nå i uke 39! Hver gang han snudde seg sier leger og JM at nå blir han nok sånn... Har vært noen spennende uker med andre ord! Jeg fikk anbefalt noen øvelser ( henge på alle fire, knekk i albuene, minst tre ggr for dagen), vet ikke om de gjorde noen forskjell, men nå ligger han med hodet ned i hvertfall! Bank i bordet! Da får jeg føde på det nærmeste sykehuset :-) Krysser fingre for at din finner rett vei ut ;-)
Nrfirepåvei Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 min lå i seteleie til uke nr 38, så snudde den seg dette er nr fire, de andre tre lå med hode ned mye tidligere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå