Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Skal ha gjester og jeg orker ikke ha så tung og fet mat 2 dager på rad. Så noen som har tips og komme med? Vil heller ikke stå lenge og lage mat. Vil leke og kose meg med ungene
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Helstekt ørret. Alltid godt med fisk en dag oppi all kjøttspisinga
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Det du spør om er en lett og ikke fet middag til en dag... Da kan du jo bare sjekke matprat.no. Går likevel ut i fra at du mener første dag jul (1.dag)... Fisk er fint! Det er jeg glad i også! Helstekt med løk og anna digg inni. Saftig kyllingfilet i bacon Tapas? moro med noe "anna"...
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Pakk en diger fisk i folie og putt i stekovnen, lager seg selv og smaker kjempegodt. Server med poteter, noen kokte grønnsaker og noe råkost. Enten persillesmør eller sandefjordsmør i sausenebbet og middagen er servert
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Kalkun er også superenkel mat å lage. Den lager seg selv i ovnen, du lager en fløtesaus som du heller stekesjyen i til slutt og serverer med poteter og kokte grønnsaker. Idiotsikkert enkelt og veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 I vår familie har vi tradisjon med kveite 1. dag. Veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Vi skal ha tapas 1.juledag...Godt avbrekk fra julematen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå