♥ Min engel ♥ Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Mistenker at småen har problemer med nakken sin. Hun har alltid hatt en favorittside. Og helt i begynnelsen slet hun litt med ammingen på motsatt side. Nå denne uken har jeg merket at hun sliter mer og mer med ammingen på "favorittsiden"! Generelt så virker hun ofte utilpass, kan f.eks ikke bære henne i typiske babystillinger. Hun må bæres omtrent rett opp med bakhodet inn mot brystet vårt. Så idag googlet jeg litt å så at typiske babyer med Kiss/ låsninger i nakke har vært gjennom en tøff fødsel, tatt med vakuum og virker ofte utilfreds. Alt dette beskriver jo historien til min baby. Så dette må jeg gjøre noe med fortest mulig, vil ikke hun skal lide mere hvis det er det hun gjør. Bare såå synd det er helg nå
August__11 Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Hei! Kjenner du til manuellterapeut Roar Jensen? http://bma.manuellterapi.no/default.aspx?ksid=21
Fizzymed2små Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Marie Todnem på Sletten senter er helt fantastisk med babyer:)
♥ Min engel ♥ Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. desember 2011 Tusen takk for tips begge to! Skal ringe med en gang på mandag å se hvem som har først ledig time. Vil komme fortest mulig til så vi kan prøve å bli kvitt problemet kjapt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå