Hobbiten Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Ser det er en plate som kan heves i hodeenden av bagvognen...er det noen som bruker denne?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Den kan kun heves i en stilling mener jeg, hvertfall i den vognen jeg hadde sist. Brukte den da av og til etter at babyen hadde lært å sitte stødig og med seler på slik at han ikke kunne tippe ut av vogna, for babyen blir sittende ganske rak i ryggen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Ja, jeg brukte den mye etter at babyen var ca 6 mnd/satt selv.... Mini er ikke gammel nok ennå, men begge brødrene brukte bagdelen til neste året og derfor satt de mye (med seler) når de var våkne, i bagen og da hadde vi oppe den ryggplata =)
PetitAnge Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Jeg brukte denne masse da jenta var stor nok til å ville opp og følge med når hun var våken i vogna, men fortsatt for liten til sportsdelen! Fra 4,5-6 mnd ca. Topp på lange trilleturer når hun våkna og syntes det ble kjedelig å ligge nedi bagen. Brukte en liten pute i ryggen i tillegg, for syntes hun satt litt dumt uten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå