Gå til innhold

Er det noen som har tatt permanent her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så lyst til det... Jeg har veldig langt hår, og synes det blir mer liv i det, og ikke så flatt, med krøller.

Men sliter det v e l d i g på håret..? Er det helt fy fy?

Skrevet

Joda, på 80-tallet en gang....

Det sliter veldig på håret, og når det vokser ut ser det jo helt idiotisk ut. Så da må du enten fortsette med permanent eller klippe.

Skrevet

Jepp gjorde det i 4 klasse for 20 år siden:) var ikke veldig fint..

Skrevet

Kur det godt, med gode produkter og stuss det litt først. ALtså i et par uker FØR du krøller..Særlig om du ikke er flink med det til vanlig...Og skal du gjøre det hjemme,- få en fra "den gamle hårrullerskolen" til og rulle..Det er vanskelig og ikke ha for mye hår pr rull...Da kan man risikere og få krøll bare innerst ved hårrøttene.....Disse voksen damene har rullet hår på seg selv og hverandre i mange tiår...De kan det like godt som enhver frisør..

Men nå har det visstnok kommet noe nytt som heter "struktuendring" hos frisøren. Om du skal dit og gjøre det..Tror ikek "permanent" eksisterer lenger,- mer eller mindre...Strukturendring er vel en del mildere og gir større bølger og ikke de "stramme små" permanentkrøller..

Har selv permanent nå. Den er litt over 2mndr, og like mye krøll i det enda. Gjorde det hjemme, og fikk en av disse "hårrulldamene" til og hjelpe meg...Da det er hun som har gitt meg best resultat..Har gjort det til frisør også, men synes ikke det ble like bra...Der var det stor forksjell på hvor mye håret krøllet seg her og der, hjemme så får jeg like mye krøll over alt, og med ulik størresle på rullene, blir det mer "Liv" i tillegg...Hadde i tillegg stripet håret,- men det gikk bra..Nå er jeg i svømmehallen ca 2 gang i uka, selv om jeg ikke dukker i bassenget,. så blir det jo litt vått derifra..og siste to uker har jeg merket det VELDIG..Blir en liten mnds pause fra svømmehallen nå, håper det bedrer seg litt..Altså, håret ble veldig tørt, nesten over natta....Tror det at jeg har vært ekstra mye i svømmehallen en peridoe hadde mye og si...

Håroljer både mens det er vått etter vask, og etter det er tørket er et must,- samt gode produkter i etterkant!

Skrevet

Må bare legge til at venner jeg har hatt i åresvis trodde jeg alltid har hatt krøllet hår, bare at jeg har brukt og glatte det ut..Så det ser ok ut..Jeg har IKKE klipt det opp i "etasjer" som amn gjorde på 80 tallet, ei heller kammet det og tuppert det for å få "rufsepermanent" som det het den gang :o)

NN1340

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...