Gå til innhold

Vanskelig med nr 3....

LinnZ!

Anbefalte innlegg

Hei,jeg har to gutter født i 2007 og 2009 og har prøvd på nr 3....og det er jammen ikke bare bare..hadde svangerskap utenfor livmor i uke 9, og måtte operere ut både foster og venstre eggleder...også ble jeg gravid på nytt for 4. gang, og begynte å blø da jeg var 4 mnd på vei...en såkalt M.A slik det kalles. 14 dager siden det nå, og jeg blør fremdeles enda,hvor lenge er det vanlig å blø??

Er det flere som er lik meg og har lyst til å gi opp å få nr 3 etter dette,eller biter dere tenna sammen og prøver på nytt??

Usikker her jeg,hva jeg orker å ikke.....

Fortsetter under...

jeg har to barn født 2002 og 2004. Jeg mistet to ganger etter det. Men tredje gangen gikk det fint. Sitter nå med en baby, og er veldig glad for at det gikk bra denne gangen. Angrer ikke på at vi prøvde en gang til.

I svangerskapet visste jeg ikke om jeg fikk en baby, om det kunne gå bra. Et par uker før termin ordnet vi vogn og bilstol. Da tenkte jeg at sjansen er stor for at det går bra denne gangen.

Jeg ventet en god stund før vi prøvde igjen. Det er en påkjenning å gå gjennom. Jeg mistet sent begge gangene.

Håper det går bra for deg hvis dere prøver igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...