zassy☆ Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Har kjøpt meg dette, må jeg rengjøre den mellom hver gang jeg pumper? Eller kan jeg pumpe litt, sette lokket på pumpa (den delen som er mot brystet) sette i kjølskap og pumpe mer senere på dagen evt dagene? kommer ikke så mye hver gang nemlig.
♥ Min engel ♥ Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Hmm, dette lurer jeg også på. Men ett tips som jeg fikk her inne var å pumpe om morgenen etter at småen hadde spist seg ferdig. Er ofte da vi har mest melk. Dette har jeg gjort og da har det vært nok til at jeg har bare trengt å pumpe meg en gang for dagen for å sette i fryseren til den "store" dagen da mammaen skal ut med venninnene side ) hehe
♥ Min engel ♥ Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 En ting til; Hjelper veldig å sitte ved siden av småen og pumpe (se på babyen) da flyyyter min melk iallefall )
abella Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 Det holder å skylle og vaske pumpa mellom hver gang hvis du pumper flere ganger om dagen. Så steriliserer du pumpa én gang i døgnet.
mammantilguttensin Skrevet 16. desember 2011 #5 Skrevet 16. desember 2011 Jeg har sterilisert mellom hver gang... trodde man måtte det... PS: hvis du skal fryse melka bør den ikke innom kjøleskapet. Da er det bedre om du fryser "skvetten" med en gang og så fyller på med neste "skvett". Ellers fare for usmak.
ninairen Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 jeg koker mellom hver gang jeg pumper.. (ikke at jeg bruker brystpumpen så ofte heller..) og som noen her ambefaler, er det veldig lurt å pumpe om morgenen:) da har ivertfall jeg mest melk..
zassy☆ Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 16. desember 2011 Takk for svar, tenker jeg bare skyller etter hver gang på en dag og koker til neste dag da. Skal ikke fryse nå men takk for tips om å fryse med en gang hvis jeg skal det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå