Darwina Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Flere her inne som ikke merker noen ting til at de er gravide. Er litt mer hissig enn vanlig men thats it. Vært hos lege for å måle hcg nivåer i dag så får svar til mandag. Blir jo litt bekymra,spesielt siden jeg hadde en sa i Oktober: Har regnet meg fram til at jeg er 6+3 i dag.
ÅNA Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 2 gangs gravid. Nå 6 evt 10 fullgåtte uker.Hadde mye flere symptomer 1gg. Ikke noe å bekymre seg over. Bare vær glad du slipper plager. Det blir trangt nok om plassen etterhvert med anstrengt pust og hyppige do-besøk når barnet blir stort nok der inne og presser på lunger og blære. Flere tidlig-symptomer kan også komme senere enn uke 6-7. Lykke til! Håper det går fint med deg!
Gjest Flora med nr 3 <3 Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har heller ingen symptomer nesten 6 uker. Har to barn fra før, lite symptomer med de også Husker jeg hadde en del stikkinger i livmor med de to første, men det kommer nok når det begynner å strekke seg der nede. Lykke til! (foresten jeg har veldig høye hcg målinger, så er nok en myte det der med høy hcg = mye symptomer)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå