Gå til innhold

Nedtelling: 14 dager igjen til 12+1 og jeg flytter over til 2.tri :D

Anbefalte innlegg

FUll nedtelling. Har mistet 3 ganger før å aldri kommet meg så langt som jeg er nå, å har sett den lille i magen på tirsdagen, en aktiv liten nusk som sparket og sprellet i magen :D Er i dag 10+1.

Fortsetter under...

Slenger meg på, bare 4 dager til 2. tri!!!!!! Har også mistet i MA (+ SA og kjemisk) før og aldri kommet så langt, vært på 3 ul og finner hjertelyd med doppler med en gang, så nå våger jeg å tro at dette går bra. Ekstra nervepirrende for oss som har mistet før tror jeg:-) Har du barn fra før Alvepia? Prøvd lenge?

Kosemosepose:

Ja tok innvendig ul, målte 3 cm i lengde. Terming 15 juli, og den lille var meget aktiv :)

Har ingen ifra før, dette er mitt 4 IVF forsøk... Gå på profilen min, der står det mere info.

Jeg får tilsendt en doppler i posten snart, å er meget spent på om jeg klarer å finne hjertelyden, har ikke vært borti slik doppler før :P åsså bruker man jo ikke å kunne høre noe før i uke 12/13... Men prøve må jeg! .

Skriver meg inn her jeg og da! 10+0 i dag, og 2 uker igjen til 2.trimester! :) Men er litt flere komplikasjoner her da. må ned til Ullevåll å ta morkake-prøve nå til uken (det vil si samme uke som julaften), noe som ikke er like gøy når man bor i Ålesund! Men, var på tidlig UL- å så et lite under der inne på 3 cm, sprellende med et veldig fortbankende hjerte! :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...