Gå til innhold

Legen har henvist meg til tidlig UL. Hvor lang tid tar det å få time?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det tror jeg varierer litt, men jeg fikk time en uke etter at henvisningen ble sendt :) Legen min anbefalte å ringe sykehuset dersom jeg ikke hørte noe innen en uke, så kanskje du burde gjøre det også??

Jeg fikk en henvisning av legen og en beskjed om å reise bort med en gang eller om noen dager, det kunne jeg bestemme selv. Da reiste jeg bort til sykehuset samme dag og ga de henvisningen. Fikk komme inn etter en halvtime med venting bare. Dette var i Stavanger, vet ikke hvordan det er andre plasser.

hvor langt er du på vei?

Første gangen jeg fikk henvisning (i uke 12) så gikk det en uke. Var for å sjekke hvor mange det var der inne det også (var "bare" en ;)).

Så fikk jeg ekstra henvisning igjen i uke 22 eller noe. Da fikk jeg samme dag. Lege klarte ikke forstå det bare var 1 der inne - hehe, så dette måtte vi finne ut med det samme. Men var fortsatt "bare" en der inne (haha, etter 3 UL så måtte hun bare tro det hun også). Skal sies at jeg egentlig ikke var så stor i magen, så skjønner det egentlig ikke. Men magen vokste kanskje raskt til å begynne med..

Lykke til med å finne ut! :) spennende :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...