Gå til innhold

Sixpack på barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heter det sixpack...når magemusklene viser veldig godt?

Uansett så har min 4,5-åring dette og jeg synst jo det ser helt rart ut. Storebroren hans hadde aldri noe slikt.

Gutten min er veldig tynn. Det finnes jo ikke noe fett på den kroppen. Jeg gir han jo selvfølgelig godt med mat, men han er ikke så storspist. Han er dog aktiv og glad.

Er en sixpack på barn tegn på undervekt? Han er 17kg og bruker st 110.

Jeg jobber i barnehage, men ser jo ikke barna med bar mage. Er det vanlig med så synlige magemuskler? Jeg ser dem godt uten at han "flexer seg" - for å si det slik.

Skrevet

Hehe, han har vel bare bra med muskler da :)

Gutten min er like gammel, bruker samme str i klær men er ca 2-3 kg mindre enn din. Han har ikke magemuskler, for å si det sånn... Bare skinn og bein :)

Skrevet

Vår jente hadde tendensen en periode. Men nå ved 3,5 år har hun heldigvis fått litt mer kjøtt på kroppen. 102 og 15 kg.

Skrevet

Jeg så faktisk et bilde av meg selv i 4-5 års alderen for et par dager siden - jeg hadde den sixpacken!!! Og da stod jeg helt vanlig og avslappet! Var alltid veldig slank tross veldig god matlyst - men også veldig aktiv. Var alltid den som løp mest, klatret høyest, løftet tyngst osv. Og nesten aldri syk!

Så lenge gutten din er aktiv, glad, spiser noenlunde bra og er frisk så sett pris på at han har en sterk kropp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...