knøttemamma07 Skrevet 16. desember 2011 #1 Skrevet 16. desember 2011 Hei! Jeg hører ikke til her så er bare innom som snarest. Aner ikke hva dere har prøvd å hvor lenge men tenkte jeg kunne tipse om hva som hjalp meg. Nemlig fotsoneterapi. . Har prøvd å bli gravid siden mars i år. Har vært d noen ganger også,men har mistet tidlig. Så problemet mitt var å beholde spiren. Etter en spontanabbort i sommer begynte jeg å få behandling hos en soneterapeut. Innmari vondt på punkter for underliv,og blødning etter første behandling så tydlig d trengtes. Etter tre behandlinger satt spiren. Og sitter fortsatt. 10 uker på vei nå. Fotsoneterapi kan også brukes av mannen for å legge ting til rette. Anbefales virkelig! Det skal sies at jeg la om kostholdet mitt også.....men det er vel kjent for de fleste at også det har betydning. Lykk til alle prøvere! Måtte dere få julegaven dere så inderlig ønsker dere. )
Vivica Skrevet 16. desember 2011 #2 Skrevet 16. desember 2011 Så flott at det funket! Gratulerer så masse med spiren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå