Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg med forslag til julegave til kona?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde blitt kjempeglad om du hadde kjøpt en kurv og fylt den med (eller mange smågaver):

- en dvd eller bok jeg vil like

- en god krem eller noe annet fra et parfymeri jeg liker

- favorittvinen min eller yndlingsteen

- luksuriøs sjokolade

- fine øredobber

- flanellspysjebukse

osv. Om du i tillegg hadde skrevet en lapp på hver enkelt ting, som viser meg at du bryr deg om meg og vet at dette er favorittene mine, så hadde jeg smeltet helt ;-)

Alternativt kan du kjøpe en lekker genser, noe hos gullsmeden, et eksklusivt gavesett på parfymeriet ( mange av de store merkene har juleskrin med mye lekkert i), et snertent digitalkamera, sportsutstyr (hvis hun trenger det) eller om alt annet er uaktuelt: et gavekort i en favorittbutikk så hun kan handle på salg over nyttår.

Ta utgangspkt i konas interesser

Liker hun å pynte seg? - smykker, klær, skjerf osv

Er hun et luksusdyr? - dyre merketing som hun ikke unner seg selv - trenger ikke koste skjorta, hansker, lue, sjal, pengebok....

Treningsnarkoman? - Kari traa undertøyet er skikkelig lekkert! Fin treningsbag, iPod-nano osv

Lese? - gå på ark og spørre, de hjelper gjerne.

Kjøkken Frik? - kule kjøkkenting! Fin mugge fra som er bare hennes, gjerne sammen luksuste/kaffe og en boks truffler eller sjokolader i samme pakke :)

Jeg likte godt kurvforslaget =)

Alle kvinner liker at mannen viser at han kjenner kvinnen.. At han har hørt på hva hun har sagt at hun ønsker seg....... Så om du husker noe... som hun muligens kan ha sagt noe om... så hadde det vært fint...

Noe som er til HENNE.. ikke til hus, hjem, familie... men til HENNE slik at hun føler seg verdsatt =) Noe som får henne til å føle seg verdsatt.. og det kan like godt være en god bok, sjokolade, te... som noe annet glitrende .... Personelig er jeg ikke glad i glittrende harde pakker (fra gullsmed) Jeg blir mye mer glad for personlige hyggelige pakker som jeg kan kose meg med....

Annonse

Jeg er ikke glad i masse smådill og ville heller hatt en fin dyr gave.

Jeg har ønsket meg dyrt undertøy av mannen og har vært og kjøpt dette selv og så kan han pakke det inne:)

Ble 1500 kr for en bh med tilhørende truse.

Gleder meg til å bruke gaven:)

Må nesten gå etter hennes interesser og basere på gave etter det.

Forslaget med en stor kurv/eske med mange mindre gaver er ypperlig :)

Hva jeg ville hatt i gave er sikkert ikke det samme som hva din kone ville hatt :) Jeg ville bedt om malesaker eller fotoutstyr o.l.

Jeg ville ikke hatt en kurv med mye småplukk, ikke dyrt undertøy, ikke flanelpysjamas, ikke smykker, i alle fall ikke en tur! Gavekort på massasje eller annen personlig ting der et menneske skal fikle på meg hadde ikke blitt verdsatt heller. Vanskelig ja.

Jeg ville hatt noe nytt interiør, sengetøy, lamper, gulvteppe til gangen, pynteputer, lyslykter, ny mobiltelefon, godt utstyr til å vaske bilen med på utsiden, skibukse, diverse pleieprodukter og sminke (men egentlig kjøper jeg det jeg trenger selv av sistnevnte).

Du kjenner nok kona de best, er vanskelig å gi råd som vil falle i smak hos henne.

For min del er Massasje-time på spa-senter like hyggelig som en time med rotfylling hos tannlegen. Tror heller jeg hadde tatt et gavekort på en tannlegetime inkludert røntgenbilder og fjerning av tannstein.

Annonse

Det kommer jo an på hvilken type kvinne hun er. Jeg er av den litt jålete typen, som elsker fine øredobber, smykker, armbånd og ringer, gjerne med diamanter. Hadde blitt veldig glad for noe sånt. Ellers liker jeg godt varme tøfler, ønsker meg en rutete flanell pysj, bøker, gjerne krim, undertøy av den lekre sorten, fine sko, skinnhansker, ny parfyme osv osv.

Det er vel bare å finne ut hva hun ønsker seg?Det vet vel du bedre enn oss forhåpentligvis. Tror du alle kvinner liker det samme? Vi er ikke en ensartet gruppe altså. For min del ville jeg heller hatt verktøy enn en spa-time..."Intime" saker som vibratorer osv ville jeg definitivt ikke hatt, da hadde jeg blitt sur. Bruker ikke sånt, og jeg ville tenkt at han kjøpte det fordi han selv blir opphisset av å se meg bruke det eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...