Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pluss for å være sjeldent og for at det fungerer bra sammen! Er ikke så glad i Mina, men det er et greit gammelt navn. Othelie er fint!

Skrevet

Nyyyydelig! Men hvis jeg skal pirke litt, så tror jeg jeg ville valgt Othilie fremfor Othelie. Synes det er mye enklere å uttale Mina Othilie enn Mina Othelie :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Veldig enig med Suebird! Velg skrivemåten Otilie (altså også helst uten H og bare en E).

Jeg liker Mina veldig godt, og siden jeg ikke er noen tilhenger av dobbeltnavn, så hadde jeg kommet til å valgt bare Mina.

Skrevet

Mina Othelie er nydelig..

Ikke hør på de andre med Othilie, for jeg synes det er så veigt i forhold til Othelie.

Skrevet

Signerer Suebird og Hercule Poirot. Mina Otilie/Othilie er MYE finere. Det blir veldig tungt å uttale navnet når det er skrevet Mina Othelie. Othelie blir en forvansking, som jeg ikke skjønner hvorfor dere har laget. Othilie, eller aller best skrevet Otilie er veldig mye finere. Ellers synes jeg navnet er fint.

Skrevet

Helt greit navn, hadde likt det mye bedre om det hadde vært Mina Othilie, men det er en smaksak synes jeg:)

Skrevet

Flott navn!!

Men jeg er enig med mange andre at Mina Othilie er lettere å si:)

Skrevet

Tusen takk for tilbakemeldingene:) Othelie er bare mer naturlig på vår dialekt enn Othilie men liker veldig godt det også :)

Skrevet

Likte det jeg, ikke helt min stil, men veldig søtt :) Og liker Othelie bedre enn Othilie, føler det glir lettere, kansje det har noe med dialekt å gjøre som du sier :)

Skrevet

Mina liker jeg godt :-) Foretrekker dobbeltnavn, men Mina Othelie klinger fint.

Skrevet

Ok - litt julestressa. Jeg foretrekker selvsagt enkeltnavn... :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...