Gå til innhold

Får ikke til å pynte til jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å lage et koselig julehus.. Har vaska overalt og funnet noe pynt jeg synes er fin, men samme hvordan jeg setter det så ser det ikke særlig fint og koselig ut. Blir liksom bare oppstilt og rart. Og så har jeg ett-åring i hus så alt må være veldig barnevennlig, eller settes høyt høyt oppe. Gidder f.eks ikke kjøpe sånn sand å ha lys i, som han plutselig får tak i og spiser. Noen tips til hva som kan gjøre det fint?

Har ei litt høy hylle der jeg har lagt ut rød duk, fat med lys, juledekorasjon og diverse men det ser bare rart ut, som om jeg har et jule-alter og tilber en liten nisse med grøtskjei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sånn sett huset fullt av julealtere, noen utpreget nisse- og snømannhedenske og andre både krybber og julekirker - det høres helt fint ut hos deg, synes jeg.

Skrevet

Krybbe, det var en god idè! Kanskje jeg skal løpe og kjøpe en krybbe i morgen.. Det er jo koselig. Synes all pynten min er fin for seg men når den stilles opp ser det bare rotete ut.

Og så har jeg lyst på sånn kule med snø inni, lurer på hvor man får tak i det

HI

Skrevet

Julegardiner, røde puter og duker, så er mye gjort når det kommer til julestemningen innendørs :-)

Skrevet

De har veldig fine snøkuler på Nille nå :)

Skrevet

Nille har fine og rimelige snøkuler ja, og også Europris har noen søte små til 19,- pr stk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...