Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har solgt leiligheten min. en pga. dårlig info fra megler vet jeg egentlig svært lite. Alt har også gått via post. Så det er grunnen til at jeg spør her De overtok leiligheten i dag. Når kan jeg vente å ha pengene som er igjen og nedbetalt lån i banken?
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Mannen min har ak solgt leiligheten sin, og de nye eierne overtok den 25.november. Pengene var først på konto i GÅR!!!!!!!!! Fy flate vi har ventet på de.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Såpass ja.. Håper ikke det er vanlig at det tar så lang tid =/ Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Oj, det var uvanlig lenge 20:58. Vi har solgt 2 ganger og har fått pengene etter ca 3-4 dager. Pengene skal overføres fra kjøpers konto dagen det er overtagelse. Så skal pengene overføres til selgerkonto, men det tar gjerne noen dager pga papirarbeid. Men over 3 uker var veldig lenge syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå