Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var så sliten da vi kom hjem etter en hektisk tur på kjøpesenteret og jeg hadde nesten ikke rukket å spise i dag, ammet lille mi og la henne, da jeg kom ut hadde kjæresten min laget to brødskiver + drikke og lagt ved en lapp der det sto at han elsker meg <3

elsker slike små søte hverdagsoppmerksomheter, skal ikke så mye til for å gjøre meg gla` ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så søt han er! :)

Er ikke så mye som skal til for å glede nei :) Skulle ønske min samboer av og til kunne finne på sånt. Men den gang ei :P Men er nå glad i han uansett da ;)

Skrevet

Hehe skal sies at dette ikke er daglig kost ;) Kanskje derfor det varmer ekstra ;) Disse mennene skulle bare visst hvor lite som skal til!

Skrevet

Det skulle de absolutt! ;) Har prøvd å hinte sånn av og til, men har ikke hatt den helt store effekten enda. Lever i håpet da ;) hehe.

Skrevet

Så skjønt!:)

Her får jeg ryggmassasje hver kveld om jeg trenger det:) Deilig å bli tatt vare på når man bruker nesten hele døgnet på å ta seg av et annet menneske!:)

Skrevet

Fantastisk!

Det for meg ville betydd: jeg vet at det er slitsomt, men jeg setter utrolig stor pris på den jobben du gjør.

Jeg blir så lei meg noen ganger når mannen min ligger på sofaen å slapper av når jeg kommer ut etter å ha ammet og lagt lille...

Skrevet

Samme her. Men min mann tror jeg har slappet av hele dagen hjemme mens han har vært på jobb. Så det er alltid han som tar en hvil på sofan når barna er lagt, mens jeg rydder på kjøkkenet fex. I dag hinta han om at vi kanskje ikke trenger Vaskedame nå som jeg er hjemme uansett .... Grrr.

Zassy du er heldig

Skrevet

min kjære mann flørter med andre, mens jg er høygravid.

Han chater i msn, facebook og flørter med andre jenter, men jg sliter med sv.skap plagene, og bærer hans / vårt første barn i magen og elsker han av hele mitt hjerte. Men når jg tar d opp med han, blir det krangling, og jeg kan ikke gjøre noe annet enn å gråte :( igår natt midt på natt kl 03, måtte jeg på veranda og gråte så masse jeg kunne, for jeg føler jeg er knust av hele greie :-(

vet ikke egentlig hva jeg ville med dette innlege, men jg er knust, og føder snart vår lille prins.

uheldig :(

Skrevet

Mens jeg og minsten lå på sofaen og sov i går kveld, vasket mannen min kjøkkenet!!!!! Gjett om jeg ble overraska og ikke minst glad da jeg våkna:) Små gleder i hverdagen som betyr så mye!!!! Må tilføye at det ikke er hverdagskost her i huset heller!

Skrevet

Så koselig Zassy! Og så fint at du legger merke til det, og blir så glad for det han gjorde.

Når det nå ble snakk om små hverdagsting husket jeg plutselig en imponerende historie fra da jeg jobbet i Spania. Kom på den da lillelykkelig fortalte om ryggmassasjen mannen ga henne.

Her er historien;

Jëg skulle jobbe som hudterapeaut i Spania, dette var før noen av barna og kun for ett halvt år.

- Ett eldre ektepar kommer å lurer på om de kan sette seg opp på time for fotpleie, de vil gjerne ha time etter hverandre.

Dette blir gjort og første time er med fruen.

Hun forteller at de er der på sølvbryllupsfeiring (50 år!)

-Litt spøkefullt spør jeg om hva trikset er for å holde ut med kaill'n i hele 50 år?

-Jo, det er enkelt! Du skjønner jeg har en så snill og gild mann jeg, sier hun. Nå har vi vært gift i 50 år, og vet du hva? Hver eneste kveld fra vi traff hverandre, har han satt seg på kne foran senga mi, og massert bena mine i ett kvarter hver eneste kveld!

-HVA??? i 50år???

-Ja, vi har faktisk aldri vært fra hverandre vi på alle disse årene. Mange ganger har han vært sliten av arbeid, eller syk, og jeg har sagt; Kjære, ikveld trenger du ikke. Slapp av og kos deg selv! -men, han har insistert, og gjort det uansett om han har vært syk eller sliten,....

Syntes dette var litt av en historie, og timen etter kom mannen. Jeg kunne ikke dy meg for å skryte;

-Du er litt av en drømmemann! Jeg har hørt hva du har gjort for kona di, det står det jammen respekt av!!

-Mannen ble litt rar og brydd av oppmersomheten, og sa følgende;

-Det er ikke jeg som er flink eller fantastisk, det er kona mi det!

Hun har født oss 3 fine barn, stelt kjærlig og omsorgsfullt for oss alle, strøket skjortene mine, stelt hus og hage og hatt middagen ferdig hver dag. Så det lille jeg har gjort er ingenting....

Ble helt satt ut jeg av denne historien, ble himmelfallen av tanken på at en mann hadde gjort noe slik for kona si i 50 år i strekk!!

Ser man litt uromantisk på det, såå hva er 15 min hver dag dersom det var en vane? Tannpuss x 2? Han har jo rett, det er bare så forbasket uvanlig!!:-)

Rent proffesjonelt sett er bena kanskje den viktigste plassen å bli massert på også. Lengst fra hjertet, dårligst sirkulasjon, masse fotsonepunkt å stimulere, fint for lymfe/drenasje, men viktigst av alt han tar på henne og dermed viser omsorg:-) Han var både snill og smart denne mannen:-)

Ble litt langt dette, men er ikke historien fin?

Hører med at jeg fortalte den på tlf til mannen min som ventet i lengsel på meg her hjemme.

Det der skal da jeg også gjøre sa han.

Det varte i 2 dager etter at jeg kom hjem:-)......

God helg folkens!

Skrevet

Kjempefin historie Trønderline, det som imponerer meg også er at de antagelig har lagt seg samtidig i alle de årene, hehe ;)

Men jeg lurer på om ikke damen også var snill med mannen! Og da tenker jeg på at jeg synes det er viktig at begge gjør noe for hverandre og at man ikke sitter å venter på at noe skal skje.

Merker at når kjæresten min gjør noe slikt til meg så får jeg lyst å gjøre noe tilbake, og at når jeg i blant gjør noe koselig/romantisk for ham så får jeg ofte "svar" med at han gjør noe tilbake til meg :) ikke fordi man forventer noe, men fordi man får lyst!

Så jeg tror det er viktig at man gjør det man ønsker at den andre skal gjøre istedet for å sitte å vente på det, positive ting inspirerer til flere positive ting :)

til deg uheldig som skrev overfor her, uff det var ikke noe særlig å høre at du har det slik! sender deg en klem.

Skrevet

For en nydelig historie!

Men jeg tror ikke hemmeligheten deres er fotmasasjen, men det at de satte pris på hverandre og ikke minst viste det til den andre. De tok ikke hverandre for gitt selv etter 50 år...

Jeg tror jeg har en tendense til å bare se det mannen min ikke gjør i stede for hva han gjør... Jeg tar nok hans gode sider for gitt...

Den måten zassy satte pris på ferdig kveldsmat for eksempel: vakkert! Jeg får lyst til å skjerpe meg :)

God helg!

Skrevet

Nettopp det at de satte pris på hverandre gjorde dette så spesielt.

De hadde så tydelig respekt for hva den andre parten gjorde igjennom et langt samliv.

Mannen var så ydmyk og ville ikke ha skryt for det han gjorde, og hun var så takknemlig for at han gjorde dette. De var nok i det store og hele flink til å sette pris på hverandre-begge to.

og,ja det er imponerende at de mest sannsynlig har lagt seg samtidig i 50år også:-) ha,ha hadde ikke tenkt på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...