SuperKlar86Gravid Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Da har jeg gjennomført mitt 5 innsett. 2 veldig fine eskimoer ble satt inn. Denne gangen prøvde de noe nytt på klinikken ( porsgrunn) , de sprøytet hcg inn i livmorhulen før de satte inn eggene. Dette hadde visst vært forsøkt i USA, hvor 2 grupper på 100 i hver deltok. Den ene gruppen fikk hcg, den andre ikke. Den gruppen som hadde fått hcg hadde 30% flere gravide ! Så var visst en praksis flere steder i usa nå, men foreløpig i Norge. Så alle som jobbet på klinikken var veldig spente i dag, og synes det er morsomt å prøve noe nytt. Jeg hååååååååper det kan klaffe for oss nå. Fikk positiv test forrige forsøk, det strandet. Skal teste 29 des. Andre som tester i romjula?
KLP <3spire<3 Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Masse lykke til med rugingen :-) Ja, det er en del som tester i romjula, ta en titt på denne tråden: http://www.barnimagen.com/forum/thread/143829708
eple3 Skrevet 16. desember 2011 #3 Skrevet 16. desember 2011 Hei, Da ligger vi helt likt i løypa -jeg var også i Porsgrunn og fikk satt inn et fint egg igår - fryseforsøk - og med hcg støtten. Er veldig spent på om det vil gi resultater! Lykke lykke til
snuppo Skrevet 16. desember 2011 #4 Skrevet 16. desember 2011 så spennende:-) krysser fingre og tær for deg:-)
SuperKlar86Gravid Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2011 Så artig at vi var på samme dag, eple3 Har du hatt mange forsøk? Dette er vårt 4. Ferskforsøk. Har hatt 1 frys. Jeg føler veldig mye mer opplåst enn vanlig. Kan det være hcg' en? Er jo aaaaaalt for tidlig å i det hele tatt begynne å spekulere på hvordan dette vil gå, men men. Håper det går denne gang:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå