Gå til innhold

Termin i dag, men ingenting skjer............

Anbefalte innlegg

Skrevet

om ikke det skjer noe for den 22 blir jeg satt i gang da

Altså max 7 dager igjen, men skulle ønske hun kunne komme nå, tenker pa julaften på sykhuset mens min andre prinsesse er hjemme, ikke lyst til det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det samme her. Var til siste kontroll hos jm i dag, og har det ikke skjedd noe til den 22 så skal jeg vurderes på sykehuset da. Utrolig kjipt å føde så nært julaften...håper at det snart skjer noe, men blir like skuffet hver morgen når jeg våkner uten at jeg kjenner så mye som en liten kynner en gang... Frykter at mannen og ungene blir sittende alene på julaften, mens jeg er på sykehuset med babyen.

Skrevet

Oj , hva sa jordmoren da?

Jeg føler meg stor og sliten og har ikke lyst til noenting, vil føde og bli "ferdig" med det før jul, men det viktigste er jo at babyen har det bra og at alt g¨år bra med fødselen

Vi får prøve og smøre oss med tolmodighet, for min del er dette den siste så jeg få¨r kose meg resten av tiden

Skrevet

Skjønner deg god. Har ikke termin før den 20. jeg, men noe holder på å skje i kroppen min for jeg er i dårlig form, ubehag nedover beina og press hele tiden, blodtrykket var litt høyere og jordmor sa idag at det var normalt når det begynte å nærme seg, skal inn for enda en sjekk imorgen, da skal hun sjekke meg vaginalt og evt. foreta hinneløsning. Jeg har muligheten til å reise inn til sykehuset i helgen om jeg vil siden jeg fødte så fort sist og vi bor så langt unna, men får høre hva hun sier i morgen først. Om det ikke da skjer noe i løpet av kvelden/natten.

Skrevet

Nei, hun sa ikke noe spesielt i dag i forhold til de andre gangene. Blodtrykket hadde gått litt opp, ellers var det ingen forandring. Jeg er i veldig bra form, ingen plager og ikke så stor heller så jeg skal egentlig ikke klage. Eneste er at jeg og vil ha det overstått noen dager før julaften, så det stresser meg litt...:-)

Skrevet

oj heldig mangolin som får "hjelp"

Tror jeg tar en tur til jordmor i morgen for en prat, se om hun kan tøye litt

Skrevet

Ja, synes jeg du skal gjøre. Har hatt tilbudet om hinneløsning et par uker nå men utsetter det for jeg er litt sjenert av meg, men herre, snart skal jeg jo ligge der å skreve for gud og hvermann omtrent så jeg får ta meg sammen ;-P Ingenting kommer jo til å skje med mindre det er klart for det så det er jo ikke farlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...