Gå til innhold

Merkelig "bivirkning" ved tannfrembrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjente tannen på min lille på 6.5 mnd for to dager siden. Det forklarte en del ting,som hvorfor han var grinete,virket varm og kokt i ansiktet ol. Men i dag har han begynt med noe han ikke har gjort siden han var 6 uker tror jeg. 2 ganger i dag når han har ligget på brystet mitt for å trene nakken,har han lagt seg rett ned med armene rundt halsen min og tilslutt sovnet. Egentlig veldig koselig,men også utrolig uvanlig. Har har nemlig ikke tid til vanlig å ligge sånn. Han har også lagt seg rett ned når han har ligget på magen på gulvet i dag. Samme på samboeren min. Tror dere at han er sliten av å få en tann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå, så skjønt!! Skulle ønske min snupp gjorde det, kan ikke huske sist hun hvilte hodet sitt på brystet mitt... Jenten min på 8 mnd har fått begge fortennene oppe den siste uken, og hun er veeeldig klengete. Hun kan ligge på gulvet og leke, men helst vil hun enten sitte på fanget eller på armen, dagen laaaang...kanskje han trenger nærheten for å sovne når han har vondt? Jeg må nemlig samsove med småen når hun har tannfrembrudd, da våkner hun ikke i det hele tatt i motsetning til hver time når hun ligger alene.

Skrevet

Ja det er jo egentlig kjempe koselig<3 så det kan jo være at han trenger ekstra kos og trøst. Kjenner også igjen det andre du skriver...han har ikke vært mye alene i dag for å si det sånn:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...