Gå til innhold

Ville barnet ha melka deres da dere fikk mensen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg skrev i et annet innlegg her nettopp har jeg nå fått tilbake mensen selv om jeg fullammer vesla på 3,5 mnd. Så i det andre innlegget at det gjaldt flere enn meg, så håper noen kan svare meg på dette.

Vesla har vært veldig urolig og misfornøyd ved puppen i hele dag! Så da tenker jeg at det må enten være økedøgen eller at hun rett og slett ikke vil ha melka mi!

Det kan selvsagt være økedøgn, men det ville i så fall være de første, hun har ikke hatt det tidligere. Jeg har hele tiden hatt veldig bra melkeproduksjon, og ammet kun 6-7 ganger i døgnet siden hun var 2 mnd. Den siste måneden har hun kun hatt 1 nattmåltid mellom 19-07. Så derfor synes jeg det høres litt rart ut at det plutselig skulle være tomt?

Så sammenfaller denne misnøyen med at jeg har fått tilbake mensen, akkurat på samme dag. Så da lurer jeg på om det rett og slett er hun som ikke vil?

Håper egentlig det ikke skyldes mensen, for jeg pleier ha mensen én uke av gangen, og når hun holder på sånn som i dag så kan det bli slitsomt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her spiste hun som normalt til tross for at jeg hadde mensen. Men, har lest at den kan påvirke hvordan melken smaker - og at noen dermed synes den ikke smaker noe særlig....

Skrevet

Har også hørt det kan ha noe og si, men merket ikke noe på jenta mi. Fikk mensen igjen 2 mnd etter fødsel tross fullamming :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...