Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Hva er det? Vi har prøvd sorel sine, men etter ti min er jenta vår iskald. Noen tips til virkelig varme vintersko? Hun er 7år å bruker sånn ca 32.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Da må jeg si Kamik,kjempevarm innersåle og er vanntette. Men husk at hvis det blir for trangt i skoene med tjukke sokker o.l blir de kalde på bena uansett. Sorel er bra de men synes de er altfor tunge og klumpete. Har kjøpt Kamik nå 2 år på rad:) sjekk ut www. brandos.com
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 KUOMA! De er ifra Finnland! Det er de varmeste du får tak i! Men det er ikke så mange plasser som selger de i Norge =/
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Det viktigste du kan gjøre for at barna holder varmen på beina, er å kjøpe skoene litt for store, slik at det er god plass til både tykke sokker og at de vifter med tærne. Faren min oppholder seg utendørs i -35 grader i mange timer av gangen, og han sverger da til sko som er 2 numre for store.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Det enste som holdt gutta våre varme ifjor når det var så kaldt var NesnaLobber og selskinnstøvler. Så fort det er kaldt og tørrt vær har vi på de. Kjøper pent brukt på finn, selger for det samme som vi kjøper de for, og har dermed gratis vinterstøvler ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå