Gå til innhold

UNICEF - VERDENSGAVE

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppfordrer alle til å kjøpe en julegave til et fattig barn... Gå inn på www.unicef.no og gjør en god gjerning i disse førjulstider.... !! :_)

Skrevet

Sier litt om hvor usympatisk det går an å bli..... Bare det at kun 1 person har giddet svare på denne sier alt om oss.. Kos dere i julen

Skrevet

Hvorfor er jeg usympatisk egentlig?

(Hilsen 16:46)

Skrevet

Flott 20:52!! Sant det gir en god følelse midt i all fråtsingen vår..;-) Utrolig lite respons her... Skjerp dere folkens.. Det diskuteres her i bøtter og spann hva man skal gi til mann og barn til jul for de har jo alt... Åpne lommeboken og gi så det kjennes til noen som ikke har noe av det de ønsker seg og der en liten ting kan utgjøre stor glede.. Det er dette juleånden egentlig handler om..å gjøre noe for de som har så utrolig mye mindre enn seg selv..

HI

Skrevet

De siste 5 år har jeg kjøpt gaver fra unicef, redd barna og care til mine og min manns søsken. VI bruker ikke gi noe til hverandre,- men så blir det ei flaske vin eller noe alikevel....Så istedet for å bytte vinflaske, har jeg kjøpt noe derifra..De siste tre har jeg kjøpt årets bok fra redd baran..Anbefales. Morsomme bøker.."på do er det alltid fred",- "sneglemannen", mm....av ulike forfattere..Jo nesbø, knut nærum, , anne b.ragde osv.....

SYnes det er greit at de får noe "fysisk" for det bidraget jeg gir for de,- på en måte:o)

De siste årene min bestemor levde fikk hun"bestemorsfang" gjennom Planfadder,- en stjerne på Leger uten grensers "stjernehimmel";- en geit,- en barnehjemsplass til et gatebarn i Sør-Amerika osv osv..Hun satte pris på det :o)

Skrevet

Altså. innlegget var ingen spørsmål, hvilken respons forventer man? Jeg gir brukt utstyr, klær, leker og bøker til frivillighetssentralen, Fretex, vanskeligstilte bekjente og barnehjem istedet for å selge dem på finn. Jeg har fadderbarn i både Plan og SOS barnebyer. Og jeg gir noen gaver med mening fra meg selv til meg selv. Jeg synes at vi har råd til å gi begge deler. Ikke slutte å gi oppmerksomhet til familien fordi man vil bidra til bedre verden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...