Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Blir gaal hver eneste år av å handle julegaver. Har null fantasi, er ikke flink til å finne bra gaver, så ender ofte opp med gavekort. I år har jeg prøvd og la det være. Så, hva kan jeg kjøpe til min mor som er i 50 årene, som selvfølgelig har ALT? (når jeg spør hva hun ønsker seg sier hun bare at jeg ikke trenger å tenke på noe gave til henne, så er ikke noe hjelp der) Takk på forhånd
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Kjøp en kurv og fyll med et par vinflasker, noen gode oster, gode kjeks, litt fikenmarmelade eller portvinsgele, druer og physalis. Pakk hele greia i cellofan og pynt med en fin sløyfe. Trenger ikke pakke inn mer, da blir det tydelig at varene må i kjøleskap. Finner du ikke en fin kurv tar du noe papp fra papirinnsamlingen din og kler med alufolie, blir kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 - Skinnveske - Sjampo/balsam fra frisøren - Evt gavekort hos frisør?? - Hudpleiegavekort? - Kinogavekort - Mal et bilde med et koselig sitat på :-)
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 Bøker, kremer, lys (telys, finere lys), gavekort på hudpleie/fotpleie, noe fra polet, smykker, skjerf osv osv.. Kommer an på hva hun liker og hvor mye penger du vil bruke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå