Venter Bølle nr.2:) Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Hei Har de siste dagene vært øm i magen... Vil beskrive d som en kombinasjon av å være øm og ha mageknip. Er ikke smertefullt, men mer ubehagelig. Er ikke kynnere, og kan ikke huske at det var slik i forrige svangerskap. I uke 34 nå. Flere som har det på samme viset? Kan det være at jeg bare er sliten i magen, altså musklatur, sener osv? Den begynner jo å bli noe stor nå.. Lillemor inni der virker til å være forsatt fornøyd med "hybelen" og jeg kjenner bra med liv, så er ikke bekymret for henne. Ubehagelig likevel..
Tyren78-09+12 Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er veldig øm til tider. Spesielt når jeg beveger meg. Det er på en måte ømt i tillegg til kynnere..som om mageskinnet sprekker til tider. Og av og til ømt rundt navlen spesielt. Jeg føler meg også ganske stor denne gangen i forhold til forrige gang. Kjenner også heldigvis masse liv, så da er det vel bare noe vi må leve med. Idag har jeg et punkt over navlen som er skikkelig "vondt"..dvs kjenner det stikker der når jeg reiser meg opp fra sofa/seng etc..og av og til ellers. Aner ikke hva det er, så satser på at det forsvinner utover dagen sånn at det ikke er noe jeg trenger å gruble mer på Husker fra forrige gang også at jeg hadde forskjellige plasser med vondt som bare kom og gikk sånn av seg selv.
*flux* Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Jeg er kjempeøm, sår, sur i magen, det kniper seg hele tiden og jeg får innimellom knip som er skikkelig vonde. Det er ikke rier men har en del kynnere, det vil si at magen er hard nesten hele ettermiddagen. Det plager meg en del siden jeg også har veldig vondt i ryggen. er 37+3 så det er fortsatt en del igjen.. noen som har råd om hva jeg kan gjøre for å lindre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå