Gå til innhold

For en herlig morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pappaen tok med mellomste i bhg i dag og jeg og lille fikk sove lenge. Sendte storebror blid og fornøyd på skolen og vekket minste kl 9. Fikk et stooort smil og gurgling til takk. Hadde tid til lang dusj og kosestund med vesla etterpå uten alt stresset med levering og kranglingen det medfører.

Nå ligger hun på gulvet og ser på tv/meg/babygymmen og er bare blid og fornøyd. Er så inderlig glad for at siste babyen min ble ei jente som alltid smiler og er i godt humør. Har hatt min porsjon med krevende småbarn og er så happy for at jeg kan nyte babytiden med denne lille godklumpen! Hun er ikke verdens flinkeste til å sove om natten, men jammen er det også helt greit når hun ellers bare er mammas solstråle:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig start på dagen! :-)

Her startet det med bråk og gråt dessverre, da storebror ikke hadde dagen sin i dag... Kjenner meg igjen i at storebror var mer aktiv og utålmodig som baby, han ville gjerne ha action hele tiden.

Men nå er jeg også så heldig å ha ei blid, lita tulle som bare smiler og er fornøyd. Tålmodig dagen lang. Så nå er levering i barnehagen ferdig og vi skal kose oss sammen på matta på gulvet vi også!

Ha en fin dag med jenta di! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...