Gå til innhold

Får ikke sove!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nok en natt sliter jeg med å få sove. Er trøtt når jeg legger meg, men blir bare liggende å snu meg fra side til side.

Har masse sure oppstøt og mye halsbrann som alltid er verst på kvelden og når jeg ligger i sengen. Ingenting som hjelper for tiden.

Og så har jeg masse kynnere som kommer med ugjevnt mellomrom. De er ikke spesielt vonde, men akkurat nok til at jeg våkner av dem på natta.

Dersom dette ikke var nok, har jeg den siste tiden samlet så mye vann i kroppen at jeg dovner bort i den underste armen når jeg ligger på siden. Er i min 39. uke og har ikke mulighet til å ligge hverken på mage eller rygg.

Må si at det begynner å tære på tålmodigheten min dette her. Det er slitsomt å føle at man aldri er uthvilt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her:( Har 14 dager til termin.. Nattesøvnen er helt på trynet om dagen, våkner av kynnere, pluss at ryggen dreeper meg snart føles det ut som! Huff ja kjenner til det å ikke klare å ligge på verken mage eller rygg ja, har en haug med puter i senga, så jeg prøver å bygge meg opp så jeg kan ligge på siden, men det hjelper ikke stort egentlig. Ligger på sofaen nå, ser litt på tv, det pleier å være god sovemedisin, men ikke nå om dagen. :( Blir heller til at jeg sover på morran når samboeren har dratt på jobb, men blir uansett ikke mange timene på øyet.

Nei vi får tenke at vi ikke har lenge igjen nå, å blir det ikke mere søvn, så blir det iallefall mindre plager:)

Skrevet

Dere er heldig som ikke har så lenge igjen da. Jeg har det akkurat likt , men jeg har enda 6 uker igjen. Har ikke hatt en god natt på aldri så lenge, husker ikke sist jeg sov hele natten..

Men man får bare holde ut.. Halsbrann er det som plager meg mest, er ingen ting som hjelper.. Blææææ...

Uansett godt det er jul og mange filmer på tv, blir vel sovende på stua tenker jeg..

God jul til dere alle!

Skrevet

Hei. Har dere prøvd godisen love hurts for halsbrannen??

Skrevet

slapp av jenter jeg har 29 dager igjen og igår natt var jeg lyvåken ti kl 04:40 :( det er verst med meg enn dere som har ikke så lenge igjen til termin ;)

Skrevet

til mamma snart 3

ja har prøvd dem gnasker som bare det når jeg skal sove og de virker for meg,glemte dog selvfølgelig og be mannen kjøpe flere idag så øv blir vanskeligt og sove inat

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...