Gå til innhold

TV på soverommet..ulemper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mannen har begynt å vurdere tv på soverommet pga da kan alle ligge sammen og kose seg ta lange late morgener med masse kos.. og litt tv-titting da, selvfølgelig:) Og så tenker jeg det er greit å ha det på kvelden, på veeeldig lav lyd, hvis du ikke får sove. Vet det kan fungere søvndyssende for noen. Tror vi går for dette , jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser bare ulemper med TV på soverommet.

Ta heller dynen med på stua og ta let kosemorgen i sofan. Dessuten bedre å ta en kaffekopp i sofan enn å ta den halvveis liggende i senga....

Skrevet

Jeg er så lei av tv jeg, at jeg vurderer å flytte den opp i loftstua så ungene kan ha den der. Er møkklei mas om å få se tv, film, ditt og datt....

Så jeg ville IKKE hatt det!

Skrevet

Ulempene er mange slik jeg ser det..

Støy, støv og tvn tar opp plass.

Soverom skal være en plass for søvn og hvile, ikke tvtitting og forstyrrende elementer.

Skrevet

Vi har tv på soverommet og er veldig glad for at vi kjøpte det. Den har dvd spiller men ingen kanaler. Hadde vi hatt kanaler hadde gubben aldri kommet seg ut av senga eller sovnet om natta. Nå kommer vi oss tidligere i senga, men ser en episode av en serie vi ser på. Når den er ferdige sovner vi lettere enn om vi hadde sett den i stua. Også har jeg ett barn med mye eksem så jeg må smøre og kile hele natten når hun er på sitt værste. Da setter jeg på tv slik at jeg klarer å holde meg litt mer våken.

Også er det veldig deilig når det er syke unger i hus. da kan vi ta med barnet som er sykt inn i senga vår og se på en film. Da slipper de å høre bråket fra de andre ungene, sovne om de vil eller bare ligge og kose seg med tv.

Vi har en tv i huset med kanaler på, og med 6 mennesker i huset kan det bli litt lite til tider. Men vi kan ta opp, så vi får sett de vi vil. Skal fjortisen se på film med venner, finner vi andre senga for å se på en annen film om vi vil.

Men jeg ville ikke hatt kanaler på tvn, da tror jeg en kommer til å glo enda mer på tv enn en hadde gjort ellers. Og igjen fått sove mindre.

Skrevet

Vi hadde ikke hatt noe behov for det. Vi ser veldig sjelden på tv, og aldri på morgenen.

Derimot skal vi ha tv på barnas rom, men det er så de kan se på tv på dagtid, og spille tv-spill der. Med kombinert stue kjøkken blir det litt slitsomt og alltid høre tv i bakgrunnen.

Skrevet

Anbefaler tv på soverommet. Så deilig å legge seg på senga og se ei episode av et eller annet før en sovner.

Skrevet

Har 7 tv i huset og 3 av dei er det kobla til topp høytalere. Elsker og høre på musikk kanalen.

3 stk 50 tommer barna sine rom. 1 stk 42 tommer soverom vårt . 2 stk 60 tommer stove og kjellerstova. 32 tommer bad.

Men mine barn er ikkje tv slaver. Her er det handball, fottball og PC. PC er meir eit helvete en tven.

Skrevet

Vi vurderte det en gang . Men heldigvis så vi at det helt unødvendig.

Vi ønsker ikke tv på soverommet fordi.

¤ Soverommet skal være et sted for ro

¤ Irriterende for den enes søvn om den andre ser på tv

¤ Vi liker å ha tv frie kvelder, fordi når tven er av , så snakker man mer sammen

¤ Den beste søvnen er den kroppen har funnet selv , ikke blitt overstimmulert til.

¤Det er koseligere med en lang pratfull frokost om morgenen , enn at alle skal inn på soverommet for å se på tv.

Nei nei nei til tv på soverommet. Vil faktisk til tider plassere tven i boden da jeg føler vi gjør så mye mer sammen som familie når tven er av..

Bare dritt på tv uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...