Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #1 Skrevet 15. desember 2011 Har ikke peiling på hva jeg skal kjøpe, men føler jo at jeg må gi noe..Hun er bare 2 år, så blir ikke aktuelt med slike hjemmelagde ting av henne. Noen andre billige forslag? Får ikke tid til å lage bildekort heller..
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Ingen ting, Har aldri hørt om noen som gjør det.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Hvorfor kan hun ikke lage noe, er jo mer enn stor nok til det
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #4 Skrevet 15. desember 2011 ingen ting. Har aldri forventa det frå dei eg er fadder for heller.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Jeg har aldri fått noen ting. Ikke en gang en takk for gavene jeg har gitt og gir hver jul og bursdag. Jeg syns dette er rart. Jeg er vant med at man gir en ting til de som er faddere på ungene sine. F.eks en julepynt i glass eller en eske konfekt.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #6 Skrevet 15. desember 2011 I min omgangskrets er det heller ikke vanlig at gudforeldrene får noe fra barna.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #7 Skrevet 15. desember 2011 Ingenting. Vi har aldri hatt noen tradisjon på å gi gaver til og fra gudforeldre. Her har gudforeldre gjerne vært besteforeldre eller lignende i tillegg, så det blir jo gave fra de, men aldri spesifikt fra gudforeldre nei. Det er heller ikke vanlig at barna gir til de voksne, medmindre det er noe de har laget selv som de vil gi.
Anonym bruker Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Nå har jeg barn i flere aldre, minste er også to år. Mine bruker å være selv å kjøpe julegaver til fadderene sine, og her går det i julepynt, vi hjelper selvsagt minste å finne noe. Vi har også laget ting dem har gitt bort i gave, bl.a juletrekuler, dette kan dem gjøre når dem er ganske små. Vi sprayet kulen med f.eks. sølvmaling, så pyntet dem med glitter eller klistremerker. Og noen kuler malte dem selv med maling, så pyntet dem med glitter og klistremerker. Populære gaver Kan også kjøpe hvite porselensskåler, som hun kan tegne på med porselenstusjer (lettere for dem små med tusjene enn maling), så har dere en fin, personlig skål å gi i gave. Vi får også julegaver fra våre fadderbarn, bortsett fra ei, og det er gjerne julepynt vi får fra dem. Synes det er så koselig å finne frem denne pynten hvert år, å huske at vi fikk dem hos fadderungene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå