Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sendt deg svar. Masse lykke til, lurt aa proeve aa gjoere og tenke paa noe annet selv om det er vanskelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

PÅ mitt forrige forsøk så blødde jeg 3 ganger. i uke 5, 6 og 7. Kraftige bødninger og mage smerter.. Men fikk alikevel se et aktivt hjerte på ul.. :) og nå sitter vi her med ei frøken på 8 måneder.. :)

Men å blø etter et forsøk er et rent helvete spørr du meg.. de følelsene man har da man ser at man blør.. nei, huff håper vi slipper det neste gang.. Som forresten er nå. :) Hadde innsetting nå på fredag..

Masse lykke til.. :) håper du får de svarene du ønsker på hcg testene og at de stiger flott.. :)

Skrevet

tok billigtest idag, og den var negativ...så har nok mista....opp å prøve igjenn da. bah!

Skrevet

Uff så kjedelig. Det er så frustrerende når man får positiv test. Har vært gjennom det noen ganger selv, og jeg hater det. Jeg fikk også negativ test i dag etter vårt 4 forsøk. Så humøret er skikkelig .....

Vi får prøve å nyte jule og tenke at 2012 blir et flott år for oss!

Skrevet

ja,den positive testen kunne jeg godt vært foruten. men et par digital tester var jeg jo så happy at jeg gråt jo av glede.

hoff, d var synd,men året 2012 er året forr oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...