Gå til innhold

hvilke er best....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg syns Emre.... Fordi det er et "norskere" navn enn de andre.... Glir lettere inn i språket og hverdagen og man tenker ikke automatisk at han har utenlandsk opphav.. Syns Emre er kult.....

Minner litt om Imre, samtidig som det er to helt forskjellige navn med forskjellig opphav...

Annonse

Emre er helt klart finest! Utrolig mye bedre enn de to andre! Som en annen her inne også sa likner det litt på Imre (som jo også er veldig uvanlig i Norge), men det er likt nok til at det er enklere å venne seg til det. Sinan er i mitt hode Sinai-fjellet, og det blir bare sært. Tariq liker jeg ikke i det hele tatt. Jeg synes rett og slett Emre er veldig mye finere. :)

Forslag til dobbeltnavn med et navn som er vanlig i norge.

Emre Andreas

Emre Elias

Emre Johannes

Emre Kristoffer

Emre Severin

Emre Sebastian

Emre Aleksander

Heia Emre! :)

Emre er helt klart finest! Utrolig mye bedre enn de to andre! Som en annen her inne også sa likner det litt på Imre (som jo også er veldig uvanlig i Norge), men det er likt nok til at det er enklere å venne seg til det. Sinan er i mitt hode Sinai-fjellet, og det blir bare sært. Tariq liker jeg ikke i det hele tatt. Jeg synes rett og slett Emre er veldig mye finere. :)

Forslag til dobbeltnavn med et navn som er vanlig i norge.

Emre Andreas

Emre Elias

Emre Johannes

Emre Kristoffer

Emre Severin

Emre Sebastian

Emre Aleksander

Heia Emre! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...