Gå til innhold

Nyfødt og juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om to uker, så babyen kan jo egentlig komme når som helst. Jeg har hørt at enkelte kan være allergiske mot gran. Mulig jeg er litt overhysterisk her... men jeg lurer på om noen har hørt noe om det kan være negativt for babyen å komme inn i et hjem der det har stått et juletre en stund? Med tanke på allergi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg nok går fint. Barnet kan jo potensielt være allergisk mot alt du har i huset. En potteplante, et pledd, noe du har spist, ja, hva som helst. Nyt julen, med juletre :-)

Skrevet

Tenkte overhodet ikke på dette når vi fikk nr 1. Ingen i familien eller av meg og sambo som er allergiske mot gran så var vel derfor den tanken ikke kom :P gikk helt fint hos oss :) hadde vært mer skeptisk hvis allergi mot dette lå i familien :)

Skrevet

Har du blomser i hus: feks julestjerne, svibel, vanlige grønnplanter osv, kan de være minst like allergifremkallende som et juletre i hus :P Og du kan jo ikke kvitte deg med alt som _kan være_ det, så kos deg med et ekte jultre du! :D Eller kast ut alle blomster og alt annet allergifremkallende, og kjøp et falskt ;)) hihi. Tror med andre ord ikke at dette er noe å tenke på :o) Vi fikk førstemann før jul, og tenkte aldri på det for å si det sånn. Og aldri var det noe problem :) Vi har fremdeles blomster i hus her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...