Gå til innhold

Hvordan vasker dere fruktnettene????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja det var vel det jeg lurte på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vasker jeg det jeg klarer å få vekk under rennende vann, så legger jeg den i glovarmt vann og zalo. Gnir litt på det etterpå og skyller godt :)

Det meste utenom banan går fort vekk.

Skrevet

Som hun over, men banan tar jeg aldri inni nettet igjen. Brukte sikkert 2 timer for å få det sånn halvveis rent.

Hvor får man forresten kjøpt nett? (altså kun nett, ikke resten)

Skrevet

Jeg vasket nettet i øverste hylle på oppvaskmaskinen? Ble rent og fint, men har ikke turt å bruke det på nytt igjen...? Vet ikke helt hvorfor... Hva synes dere?

Får også kjøpt "refill" på babyshop osv

Skrevet

Skyller godt og putter i oppvaskmaskin. Men banan ér ingen hit i nettet!

Skrevet

Vi kjører det i oppvaskmaskinen, så koker vi det etterpå.

Skrevet

Med fare for å virke overmåte idiotisk, hva i all verden er et fruktnett?

(Selv er jeg så fokusert på søvn for tida at jeg først leste "fruktnettene" som om det hadde noe med netter å gjøre. Blir jo litt svimete av lite søvn;)

Skrevet

Det er nett med et "håndtak" på. I nettet putter vi frukt og babyene suger ut safta og slipper å sette ting i halsen. Enkelt og genialt;) Det fåes ihvertfall kjøpt på barnas hus, og helt sikkert babyshop og andre plasser og sikkert:) Og etterhvert holder de i håndtaket og spiser selv.

Skrevet

jeg vregner og skylder de godt etter bruk og har de i oppvaskmaskinen. skyller de litt igjen i kaldt vann etterpå i tilfelle det er litt såperester der. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...