Carina har to små gull Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Ja det var vel det jeg lurte på
Flaggermusa Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Først vasker jeg det jeg klarer å få vekk under rennende vann, så legger jeg den i glovarmt vann og zalo. Gnir litt på det etterpå og skyller godt Det meste utenom banan går fort vekk.
Plutselig_gravid Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Som hun over, men banan tar jeg aldri inni nettet igjen. Brukte sikkert 2 timer for å få det sånn halvveis rent. Hvor får man forresten kjøpt nett? (altså kun nett, ikke resten)
Regina Phalange Skrevet 15. desember 2011 #5 Skrevet 15. desember 2011 Jeg vasket nettet i øverste hylle på oppvaskmaskinen? Ble rent og fint, men har ikke turt å bruke det på nytt igjen...? Vet ikke helt hvorfor... Hva synes dere? Får også kjøpt "refill" på babyshop osv
Februarmamma 2011 og 14? Skrevet 16. desember 2011 #6 Skrevet 16. desember 2011 Skyller godt og putter i oppvaskmaskin. Men banan ér ingen hit i nettet!
LilleTroll<3 Skrevet 16. desember 2011 #7 Skrevet 16. desember 2011 Vi kjører det i oppvaskmaskinen, så koker vi det etterpå.
Billie Jean Skrevet 16. desember 2011 #8 Skrevet 16. desember 2011 Med fare for å virke overmåte idiotisk, hva i all verden er et fruktnett? (Selv er jeg så fokusert på søvn for tida at jeg først leste "fruktnettene" som om det hadde noe med netter å gjøre. Blir jo litt svimete av lite søvn;)
Dagfrid Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Det er nett med et "håndtak" på. I nettet putter vi frukt og babyene suger ut safta og slipper å sette ting i halsen. Enkelt og genialt;) Det fåes ihvertfall kjøpt på barnas hus, og helt sikkert babyshop og andre plasser og sikkert:) Og etterhvert holder de i håndtaket og spiser selv.
Lille- MO Skrevet 17. desember 2011 #11 Skrevet 17. desember 2011 jeg vregner og skylder de godt etter bruk og har de i oppvaskmaskinen. skyller de litt igjen i kaldt vann etterpå i tilfelle det er litt såperester der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå