Puppen og lillemor Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Snuppa her har i en periode bæsjet mellom 3 og 6 ganger daglig.. Og i barnehagen mener de det virker som om hun har litt vondt i magen! Er visstnok litt sutrete, men i bre humør så snart hun har fått bæsjet.. I tillegg har hun vekslet mellom skikkelig hard avføring (kun små kuler som kommer ut..) eller løsere og ganske lys avføring.. Noen med erfaring, event tips?
Gjest Mentha Skrevet 15. desember 2011 #2 Skrevet 15. desember 2011 Junior har en liten periode her nå hvor han er litt hard i magen. Det veksler mellom sånne små "pastiller" eller én fast klump, og han presser skikkelig og lenge før det kommer en liten bæsj. Lurer litt på hva det er, han får olje i middagsmat og frokostgrøt, han drikker masse vann, og han får i seg fiber. Men det virker ikke som om det plager han noe, annet enn at han som sagt presser veldig. Nå hadde han feber i går og har vært litt pjusk, så det kan jo hende han har hatt økt væskeforbruk siste uka og at det er det som har gjort han hard i magen, når jeg tenker meg om... Jeg gir probiotika hver dag og det har hjulpet godt til å stabilisere magen. Det er først nå de siste dagene at han har hatt hard mage. Hvis jenta di virker å ha vondt i magen og veksler mellom løs og hard avføring ville jeg kanskje prøvd litt probiotika? De har en egen type for babyer opp til ett år, vet ikke om de over ett skal over på "voksen" type, men det vet de på helsekosten
Smil123 Skrevet 15. desember 2011 #3 Skrevet 15. desember 2011 Dette går i perioder hos lillegullet her. Nå er det alltid bærsj i bleia når vi står opp.. Ikke andre ganger ila dagen i det siste. Før var det alltid etter frokost og ofte er hun litt hard og det kom først en liten klump og deretter en og to gode lurer utover dagen... Du ser veldig lett når hun bærskjer stakkars.. Hun blir lilla i fjeset og stønner i vei, men har bare opplevd at hun hadde vondt et par ganger og det er lenge siden nå...
Isola&Lille+julegave Skrevet 27. desember 2011 #5 Skrevet 27. desember 2011 1 gang om dagen. En halvtimes tid etter frokost.
Gullungen <3 Skrevet 28. desember 2011 #6 Skrevet 28. desember 2011 Gullungen min har en bæsjebleie etter frokost og en etter middag. Har vært slik et par uker nå. Hun er veldig glad i sviskepure så om det er litt hardt så hiver vi innpå litt av det Hun er 11 mnd.
Flaggermusa Skrevet 28. desember 2011 #7 Skrevet 28. desember 2011 1-2 ganger. Alltid etter frokost og noen ganger rundt kveldsmaten.
Galskapens overhode Skrevet 28. desember 2011 #8 Skrevet 28. desember 2011 Samme som flaggermusa.. før eller rett etter frokost, og mellom middag og kveldsmat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå