Ballongmage Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Dagen etter ikm fikk jeg en dråpe rosa i trusa (helt tynntflytende) Så i dag hadde jeg lys rosa utflod på papiret etter toalettbesøk. blir så bekymret.
feelunique Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Jeg har også det.. Ble så bekymret at jeg tok en ny test, men var fortsatt to streker der...
Ballongmage Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 14. desember 2011 Så godt å høre at det er flere og at det ikike trenger å være noe galt.. hvor langt er du på vei/når har du termin? lurer på om jeg skal ta en blodprøve jeg for å sjekke stigning.
MammaElisabeth Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 Når jeg var 5+3 hadde jeg rosa utflod en hel dag, en liten blødning på kvelden, deretter brun utflod i ca. 2 dager. Nå er jeg 7+6 og alt har gått bra, dunkende hjerte har jeg også sett på UL <3 Ingen fare, det er helt vanlig med små blødninger første trimester, hver 4. kvinne opplever det
Ballongmage Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2011 Så godt å høre, MammaElisabeth! Håper så inndelig at spiren sitter! orker ikke tanken påø en ny MA/SA det vil ødelegge jula vår føler jeg.
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Har du hatt sex eller f.eks forstoppelse og "trykka litt hardt" på do? Da kan det av og til bli en liten rift i slimhinnan som gir litt rosa utflod, ikke farlig! Æ kaste mye opp og ofte e det litt blod på slutten + blodpuss fra nesen, ikke like skummelt som om det skulle kommet nedenfra Men alt går på de hormonan som fylle slimhinnan med blod og gjøre blodkaran skjørere. Så lenge det ikke blir en blødning skal du se at alt går superfint
MღM Skrevet 14. desember 2011 #7 Skrevet 14. desember 2011 Der fant jeg svaret mitt Sunnbeach! hadde et innlegg om brun utflod tidl. i dag og svaret er rett og slett at jeg "trykka litt hardt" på do har opplevd ganske treg mage til nå og så skulle jeg prøve å "forte meg" litt på jobb, da kom det litt rosa på papiret. Da håper vi at det ikke er noe farlig Ballongmage, satse på at vi holder oss her på 1. tri til vi hopper over til 2. tri!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 14. desember 2011 #8 Skrevet 14. desember 2011 Skummelt for den som oppleve det, men som oftest helt ufarlig Ha en trivelig kveld
MღM Skrevet 14. desember 2011 #9 Skrevet 14. desember 2011 Takk, du også! kvelden min ble straks mye bedre etter innlegget ditt. Det demrer litt etter forrige graviditet når jeg leser det igjen, men man glemmer så mye og så blir man fort usikker igjen når man sitter der nylig gravid og håper alt er bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå