Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 til en dame på 70 år. Håper jeg får masse gode ideer :-)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Kaffe Vin Konfekt Bøker ( Om hun strikker, så noen strikkeoppskrift blader? ) Sudoku Kortspill Nøtter Håndkrem Kryssord Blader Julepålegg Ost og kjeks Pledd Lys Det puttet jeg oppi kurven til min mormor på 76 år
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 Kaffe / te Sjokolade En god bok Dusj-ting Bodylotion Drops / twist En god flaske sherry / rosèvin el. Ullsokker / tøfler Jule-cd (den med Odd Nordstoga og Sissel er en som mormor liker veldig godt)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #4 Skrevet 14. desember 2011 "Gammeldagse" drops og annen julegodt. En god bodylotion og ansiktskrem. Eksklusiv kaffe/te.Ullsokker. Julesylte. Moltesyltetøy.Et vakkert pynteskjerf med en fin nål på.Bok, magasiner. Driver hun med håndarbeid så kanskje noe sånt. Lydbok kanskje.
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 Min bestemor er ikke 70, men 66, så ikke store forskjellen. Hun får en gavekurv i år med favoritthårsprayen (elnett), favorittgodiset, (brente mandler og sjettlandsgodt(!?) ) så har vi funnet en fin fuktighetskrem på apoteket, for hun sliter veldig med tørr hud, og noe som heter babyfoot fra Vita, det fjerner død hud på føttene, (jeg elsker den selv=)
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 En vinflaske, 2-3 gode oster, kjeks og portvinsgele. God kaffe eller te, konfekt og annet godt Hudpleieprodukter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå