Gå til innhold

det er så vondt.. er det normalt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror ikke du skal bekymre deg for dette!

Jeg har også disse smertene. Det er nok bare livmoren som vokser! Helt normalt, med andre ord. Jeg var også veldig bekymret for disse smertene, hadde ikke det med mine to første barn. Etter å ha sjekket rundt på nettet har jeg skjønt at dette er helt vanlig!

Jeg føler også at det er mye "nytt", siden det er 12 år siden sist!

Har hatt disse smertene i flere uker allerede, var på UL på mandag og alt var fint!

Jeg sliter selv mest med kvalme...døgnet rundt! Har hatt et par dager nå hvor det ikke har vært så ille, men i dag har det vært helt grusomt igjen!

*urgh*

har heldigvis ikke vært palget med kvalme enda.. håper ikke jeg blir d heller.. var d i tre mnd med første mann.. var så ille att da far til barnet kom hjem å jeg bare så ham så kastet jeg opp :P men bank i bordet siden jeg har skrevet det her :P unner ingen denne kvalmen..

vet du hvordan man kan merke att det er to uten å være på ultralyd?

De første ukan hadde æ store smerter, både over eggstokkan, "skambenet" og det strålte nedover baken og nedover låran, helt grusomt!! Men nu e æ straks 9 uker og kjenne svært lite ;) Trur det strekke sæ mye de første ukan ;)

Alt e nåkk fin, fint! Men skjønne godt du e bekymra, for smerter i underlivet e nåkka man ikke vil ha under graviditet :S Men det blir nåkk snart bedre!!

I de forrige svangerskapan mine hadde æ også mye mensmurringer.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...