Gå til innhold

Endelig medisiner i hus :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Makan til letta følelse man kan sitte med når man har medisinene i huset.. Det å få opplegget i posten også.. Også overrasket at det ikke var "dyrere",så får meg at pengene skulle få bein å gå på i dette legekontoret.. Men så fint hun på apoteket så "hehe, dette er nok billig i forholdt til det som kan komme ut av dette" :)

Måtte bare spre litt livsglede, siden ingen her hjemme av mine venninner syntes dette er så staaaas :)

Tjoooohei:)

God Jul <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig innlegg! Blir nok dyrere det som venter, ja ;-) Lykke til med forsøk!

Skrevet

synes de ikke??

det blir kjempe spennende for deg fremover nå, masse lykke til :-)

Skrevet

Men ikke på mitt nivå :) De syntes det er bra, men jeg syntes det er fantastisk.. :)

Tuusen takk..

Skrevet

:o) Håper alt går bra fremover nå da! spennende tid for deg og dere :o)

Skrevet

Fantastisk CarinaH, nå nærmer det seg med STORMskritt:)))

Når begynner du på medisinene? Ikke lenge til uke 3 nå, jeg heier på deg!! <3

Skrevet

Å Papilla+lykkefrø i magen <3

Nå er jeg nærmere enn noen gang, å herreguud for en lykkefølelse:)

Jeg starter på sprayen (suprecur) 23 Des, 6 Jan sprøytene (puregon) :) så UL 12 Jan :):) jeg gleder meeeg :)

Er såå fantastisk glad på dine vegne nå, ble litt rørt faktisk når du skrev at alt klaffet.. Jeg er lykkelig på dine vegne :)

Skrevet

Det har ikke gått skikkelig opp for meg enda at jeg faktisk er gravid, men igår fikk jeg bestilt ul til 4.januar, da er jeg 7+5 og får forhåpentligvis høre hjertet som slår:)) Frem til da får jeg bare prøve å slappe av og pønske ut en lur måte å holde dette skjult for resten av familien på.. det kan bli en vanskelig nøtt å knekke, hehe:)

Jeg er utrolig spent på dine vegne og gleder meg veldig til du også får en positiv test! :)) På en måte er det bra timing med at jul og nyttår kommer midt i all ventingen, da går tiden plutselig mye raskere:)

Ha en fortsatt fin dag!

Klem klem

Skrevet

Du skulle begynne den 18ende sant? Jeg begynte for 2 dager siden :) Håper tiden går raskt fremover og at 2012 blir et himmelsk år :D

Har du hentet ut alle medisiner? jeg har bare hentet ut sprayen, men skal jo gå på den minst 4 uker( skal på samtale den 10ende for å se hva som skjer videre) så håper på noe da :)) Er godt å endelig være igang :)

God førjulsklem fra meg :)

Skrevet

Hei DerERlovÅhåpe<3

Jeg starter 23 des, å jul med din glede og la hormonene får bein å gå på :) Jeg har trua på 2012 kommer til å bli ett magiskt år med masse babyer ..

Jeg hentet ut alle medisinene, jeg skal gå på suprecur 4 ganger daglig, så jeg tok ut 2 nesesprayer som skulle holde akkurat til den tiden jeg skulle gå på det, 6 jan skal jeg ta blodprøve og starte med hormonsprøyter Puregon, 125 iE frem til 12 des, så skal jeg på UL for å sjekke også får jeg vite hva som skjer etter det forholdt med at jeg evt slutter på sprayen også skal ta eggløsningssprøyta Ovitrelle, også uttak og innsett uke 3 2012 :)

Jeg syntes det var like greit og ta ut alt med en gang jeg som jeg skulle ha i behandlingen pga siden dette er midt i jula og nyttår, forholdt med fridager osv,vil ikke sitte noe som helst tom, da er alt i hus så jeg slipper og bekymre meg :)

Men har du ikke fått det gule arket med regime?

God førjulsklem til deg DetERlovÅhåpe <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...