IdaPingPong Skrevet 14. desember 2011 #1 Skrevet 14. desember 2011 Makan til letta følelse man kan sitte med når man har medisinene i huset.. Det å få opplegget i posten også.. Også overrasket at det ikke var "dyrere",så får meg at pengene skulle få bein å gå på i dette legekontoret.. Men så fint hun på apoteket så "hehe, dette er nok billig i forholdt til det som kan komme ut av dette" Måtte bare spre litt livsglede, siden ingen her hjemme av mine venninner syntes dette er så staaaas Tjoooohei:) God Jul <3
blåmeis:) Skrevet 14. desember 2011 #2 Skrevet 14. desember 2011 Herlig innlegg! Blir nok dyrere det som venter, ja ;-) Lykke til med forsøk!
snuppo Skrevet 14. desember 2011 #3 Skrevet 14. desember 2011 synes de ikke?? det blir kjempe spennende for deg fremover nå, masse lykke til :-)
IdaPingPong Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. desember 2011 Men ikke på mitt nivå De syntes det er bra, men jeg syntes det er fantastisk.. Tuusen takk..
Oktoberbabyen Skrevet 14. desember 2011 #5 Skrevet 14. desember 2011 ) Håper alt går bra fremover nå da! spennende tid for deg og dere )
*papilla* Skrevet 14. desember 2011 #6 Skrevet 14. desember 2011 Fantastisk CarinaH, nå nærmer det seg med STORMskritt:))) Når begynner du på medisinene? Ikke lenge til uke 3 nå, jeg heier på deg!! <3
IdaPingPong Skrevet 14. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 14. desember 2011 Å Papilla+lykkefrø i magen <3 Nå er jeg nærmere enn noen gang, å herreguud for en lykkefølelse:) Jeg starter på sprayen (suprecur) 23 Des, 6 Jan sprøytene (puregon) så UL 12 Jan :) jeg gleder meeeg Er såå fantastisk glad på dine vegne nå, ble litt rørt faktisk når du skrev at alt klaffet.. Jeg er lykkelig på dine vegne
*papilla* Skrevet 15. desember 2011 #8 Skrevet 15. desember 2011 Det har ikke gått skikkelig opp for meg enda at jeg faktisk er gravid, men igår fikk jeg bestilt ul til 4.januar, da er jeg 7+5 og får forhåpentligvis høre hjertet som slår:)) Frem til da får jeg bare prøve å slappe av og pønske ut en lur måte å holde dette skjult for resten av familien på.. det kan bli en vanskelig nøtt å knekke, hehe:) Jeg er utrolig spent på dine vegne og gleder meg veldig til du også får en positiv test! ) På en måte er det bra timing med at jul og nyttår kommer midt i all ventingen, da går tiden plutselig mye raskere:) Ha en fortsatt fin dag! Klem klem
DetERlovÅhåpe<3 Skrevet 16. desember 2011 #9 Skrevet 16. desember 2011 Du skulle begynne den 18ende sant? Jeg begynte for 2 dager siden Håper tiden går raskt fremover og at 2012 blir et himmelsk år Har du hentet ut alle medisiner? jeg har bare hentet ut sprayen, men skal jo gå på den minst 4 uker( skal på samtale den 10ende for å se hva som skjer videre) så håper på noe da ) Er godt å endelig være igang God førjulsklem fra meg
IdaPingPong Skrevet 16. desember 2011 Forfatter #10 Skrevet 16. desember 2011 Hei DerERlovÅhåpe<3 Jeg starter 23 des, å jul med din glede og la hormonene får bein å gå på Jeg har trua på 2012 kommer til å bli ett magiskt år med masse babyer .. Jeg hentet ut alle medisinene, jeg skal gå på suprecur 4 ganger daglig, så jeg tok ut 2 nesesprayer som skulle holde akkurat til den tiden jeg skulle gå på det, 6 jan skal jeg ta blodprøve og starte med hormonsprøyter Puregon, 125 iE frem til 12 des, så skal jeg på UL for å sjekke også får jeg vite hva som skjer etter det forholdt med at jeg evt slutter på sprayen også skal ta eggløsningssprøyta Ovitrelle, også uttak og innsett uke 3 2012 Jeg syntes det var like greit og ta ut alt med en gang jeg som jeg skulle ha i behandlingen pga siden dette er midt i jula og nyttår, forholdt med fridager osv,vil ikke sitte noe som helst tom, da er alt i hus så jeg slipper og bekymre meg Men har du ikke fått det gule arket med regime? God førjulsklem til deg DetERlovÅhåpe <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå